ТРАНСФОРМАЦІЇ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ПРАВООХОРОНЦІВ НА ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗВО ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-50-2-112-118

Ключові слова:

особистісні трансформації, ціннісно-смислова сфера правоохоронців, показники значущості цінностей, професійне життя, сфера навчання і освіти, сімейне життя, сфера суспільної діяльності, сфера індивідуальних захоплень.

Анотація

У статті висвітлено основні ознаки особистісної трансформації, обґрунтовано необхідність проведення діагностики значущості життєвих цінностей правоохоронців у різних сферах життя; проаналізовано результати дослідження особливостей особистісних трансформацій ціннісно-смислової сфери правоохоронців на різних етапах отримання освіти у ЗВО зі специфічними умовами навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Н. Твердохлєбова, Харківський національний університет внутрішніх справ

аспірант кафедри соціології та психології

Посилання

Лушин П.В. Личностные изменения как процесс: теория и практика / П.В. Лушин – Одесса: Аспект, 2005.- 334 с.

Твердохлєбова Н.Е. Анализ компонентов деятельности правоохранителей, подлежащих трансформации в процессе их профессиональной самореализации / Н. Твердохлебова // Педагогическое мастерство. – 2017. № 4. – С. 94 – 99.

Сенин И.Г. Опросник терминальных ценностей. Руководство / И.Г. Сенин. – Ярославль : Содействие, 1991. – 19 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-02-27

Як цитувати

Твердохлєбова, Н. (2019). ТРАНСФОРМАЦІЇ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ПРАВООХОРОНЦІВ НА ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗВО ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ. Вісник Національного університету оборони України, 50(2), 112–118. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-50-2-112-118

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ