НОВІТНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-57-4-75-83

Ключові слова:

учень, новітні інформаційні технології, навчальний процес, творчий потенціал, пізнавальні сфери розвитку особистості.

Анотація

Швидкий розвиток технічних і програмних можливостей персональних комп’ютерів, розповсюдження інноваційних креативних технологій створюють реальні можливості для їх використання в системі освіти з метою розвитку творчого потенціалу учня та забезпечення наступності навчання між різними ланками навчально-виховних закладів освіти.

З огляду на це комп’ютерні технології є ефективним засобом підвищення інтересу учнів до навчання, а в руках умілого вчителя це потужний інструмент для підвищення мотивації уроку, вироблення у школярів уміння здобувати знання самостійно.

Біографія автора

Т. Д. Перепелюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат психологічних наук, доцент

Посилання

Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса. – М.: Просвещение, 1982. – 192 с.

Вєтрова І. Перше слово “мама”, друге “комп’ютер”: Вплив комп’ютера на психологічний розвиток молодшого школяра / Відкритий урок розробки технології досвіду. – К., 2004. – № 1 – 2. – С. 49 - 51.

Настільна книга педагога. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром / Упорядники: Андрєєва В.М., Григораш В.В. – Х.: Вид. група "Основа", 2009. – 352 с.

Таргоній О. Використання інформаційних технологій на уроках у початкових класах / О.Таргоній, Т.Чабанюк // Сучасна школа України. – 2011. – № 2. – С. 42 - 44.

http://eprints.zu.edu.ua/13290/1/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-08

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ