ОРІЄНТИРИ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ ЗМІННОЇ «САМОАКТИВНІСТЬ КУРСАНТА»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-78-85

Ключові слова:

самоактивність курсанта; , діяльнісний підхід; , концептуальні змінні; , діяльність;, навчання;, виховання; , екстремальні умови.

Анотація

Стаття розкриває особливості концептуалізації змінної «самоактивність курсанта», що, дає змогу обґрунтувати необхідну діагностичну процедуру та отримати дані щодо внутрішніх резервів психіки курсанта. Представлені результати роботи дозволяють з’ясувати окремі взаємозалежності між змістом концетуальних та операціональних змінних у дослідженні самоактивності курсанта. Обгрунтовані концептуальні змінні у дослідження та розкрито специфіку компоненти «самоактивність курсанта».

Ключові слова: самоактивність курсанта; діяльнісний підхід; концептуальні змінні; діяльність;, навчання; виховання; екстремальні умови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Г.С. Грибенюк, Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України

доктор психологічних наук, професор

М. Дмитренко, Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України

доктор філософських наук, професор

І.Г. Грибенюк

розробник ПЗ

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-10

Як цитувати

Грибенюк, Г., Дмитренко, М., & Грибенюк, І. (2021). ОРІЄНТИРИ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ ЗМІННОЇ «САМОАКТИВНІСТЬ КУРСАНТА». Вісник Національного університету оборони України, 59(1), 78–85. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-78-85

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ