ОРІЄНТИРИ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ ЗМІННОЇ «САМОАКТИВНІСТЬ КУРСАНТА»
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-78-85Ключові слова:
самоактивність курсанта; , діяльнісний підхід; , концептуальні змінні; , діяльність;, навчання;, виховання; , екстремальні умови.Анотація
Стаття розкриває особливості концептуалізації змінної «самоактивність курсанта», що, дає змогу обґрунтувати необхідну діагностичну процедуру та отримати дані щодо внутрішніх резервів психіки курсанта. Представлені результати роботи дозволяють з’ясувати окремі взаємозалежності між змістом концетуальних та операціональних змінних у дослідженні самоактивності курсанта. Обгрунтовані концептуальні змінні у дослідження та розкрито специфіку компоненти «самоактивність курсанта».
Ключові слова: самоактивність курсанта; діяльнісний підхід; концептуальні змінні; діяльність;, навчання; виховання; екстремальні умови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-03-10
Як цитувати
Грибенюк, Г., Дмитренко, М., & Грибенюк, І. (2021). ОРІЄНТИРИ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ ЗМІННОЇ «САМОАКТИВНІСТЬ КУРСАНТА». Вісник Національного університету оборони України, 59(1), 78–85. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-78-85
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ