РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-99-105Ключові слова:
творче сприйняття; , творча уява; , творче мислення; , креативність; , творчий потенціал.Анотація
Стаття присвячена виявленню творчих здібностей у старших дошкільників як компоненти творчого потенціалу особистості. Емпіричне дослідження показало, що більшість дітей володіла відтворювальною уявою, слабкою здатністю до експериментування, надситуативно перетворювальних дій та слабо вираженими мисленнєвими процесами, що зумовлює потребу психологічної підтримки розвивальної функції, зокрема у розвитку творчих можливостей.
Ключові слова: творче сприйняття; творчу уява; творче мислення; креативність; творчий потенціал.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-03-10
Як цитувати
Закалик, Г., Іванюк, У., & Левченко, Ю. (2021). РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Вісник Національного університету оборони України, 59(1), 99–105. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-99-105
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ