РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-99-105

Ключові слова:

творче сприйняття; , творча уява; , творче мислення; , креативність; , творчий потенціал.

Анотація

Стаття присвячена виявленню творчих здібностей у старших дошкільників як компоненти творчого потенціалу особистості. Емпіричне дослідження показало, що більшість дітей володіла відтворювальною уявою, слабкою здатністю до експериментування, надситуативно перетворювальних дій та слабо вираженими мисленнєвими процесами, що зумовлює потребу психологічної підтримки розвивальної функції, зокрема у розвитку творчих можливостей.

Ключові слова: творче сприйняття; творчу уява; творче мислення; креативність; творчий потенціал.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Г. Закалик, Львівський інститут ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

старший викладач кафедри психології

У. Іванюк, Львівський інститут ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

к.е.н., доц., в.о. завідувача кафедри психології

Ю. Левченко, Львівський інститут ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

студентка

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-10

Як цитувати

Закалик, Г., Іванюк, У., & Левченко, Ю. (2021). РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Вісник Національного університету оборони України, 59(1), 99–105. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-99-105

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ