ПРО ВЗАЄМОЗВ`ЯЗОК МІЖ ОСОБИСТІСНОЮ ТРИВОЖНІСТЮ І ПРОФЕСІЙНОЮ АДАПТАЦІЄЮ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-114-120

Ключові слова:

особистісна тривожність; , майбутні педагоги; , професійна адаптація;, заклад вищої освіти; , термінальні цінності; , інструментальні цінності.

Анотація

У статті зазначається, що порядок термінальних цінностей майбутніх педагогів спрямований на зниження ними тривоги і компенсацію почуття власної неповноцінності, а комбінація інструментальних цінностей демонструє орієнтири у побудові майбутніми педагогами найбільш ефективних форм їхньої поведінки.

Ключові слова: особистісна тривожність; майбутні педагоги; професійна адаптація; заклад вищої освіти; термінальні цінності; інструментальні цінності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-10

Як цитувати

Козак, О. (2021). ПРО ВЗАЄМОЗВ`ЯЗОК МІЖ ОСОБИСТІСНОЮ ТРИВОЖНІСТЮ І ПРОФЕСІЙНОЮ АДАПТАЦІЄЮ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вісник Національного університету оборони України, 59(1), 114–120. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-114-120

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ