ВІКОВІ АСПЕКТИ КРЕАТИВНОСТІ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

Автор(и)

  • О. Воронова Мукачівський державний університет, Україна
  • М. Барчій Мукачівський державний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-7762-0959

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-16-23

Ключові слова:

розвиток, креативність, здібності, молодший школяр, творчість, творча обдарованість

Анотація

У статті проаналізовано  погляди вітчизняних та зарубіжних науковців на проблему креативності, її структуру та ознаки. Підкреслено роль молодшого шкільного віку для розвитку креативності. Висвітлено психолого-педагогічні підходи до розвитку креативності учнів початкової школи. Наведено рекомендації педагогам щодо розвитку креативності школярів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Воронова , Мукачівський державний університет

кандидат психологічних наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-07

Як цитувати

Воронова , О., & Барчій , М. (2021). ВІКОВІ АСПЕКТИ КРЕАТИВНОСТІ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Вісник Національного університету оборони України, 60(2), 16–23. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-16-23

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ