РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ У ГРУПАХ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-41-47

Ключові слова:

студенти-психологи;, професійна компетентність;, емоційна компетентність;, емоційні здібності;, професійні труднощі;, емоційний стан.

Анотація

У статті розкривається значущість у структурі особистості студентів-психологів емоційних здібностей (емпатії, рефлексії, саморегуляції та управління почуттями та емоціями інших людей). Специфіка праці психолога полягає в тому, що фахівцеві необхідно протистояти професійним труднощам, управляти своїм емоційним станом.

Біографії авторів

О. Гульбс , Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології

О. Кобець , Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

доктор психологических наук, профессор, профессор кафедры психологии

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-28

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ