РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ У ГРУПАХ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-41-47Ключові слова:
студенти-психологи;, професійна компетентність;, емоційна компетентність;, емоційні здібності;, професійні труднощі;, емоційний стан.Анотація
У статті розкривається значущість у структурі особистості студентів-психологів емоційних здібностей (емпатії, рефлексії, саморегуляції та управління почуттями та емоціями інших людей). Специфіка праці психолога полягає в тому, що фахівцеві необхідно протистояти професійним труднощам, управляти своїм емоційним станом.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-10-28
Як цитувати
Гульбс , О., & Кобець , О. (2021). РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ У ГРУПАХ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Національного університету оборони України, 62(4), 41–47. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-41-47
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ