ЩОДО ОБГРУНТУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-62-68

Ключові слова:

модель;, професійна адаптація;, майбутній педагог;, структурно-функціональний компонент;, динамічний компонент.

Анотація

У статті здійснено обґрунтування теоретичної моделі професійної адаптації майбутніх педагогів. Зазначається, що теоретична модель професійної адаптації майбутніх педагогів містить структурно-функціональний і динамічний компоненти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-28

Як цитувати

Кoзaк О. (2021). ЩОДО ОБГРУНТУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Вісник Національного університету оборони України, 62(4), 62–68. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-62-68

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ