ЩОДО ОБГРУНТУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-62-68Ключові слова:
модель;, професійна адаптація;, майбутній педагог;, структурно-функціональний компонент;, динамічний компонент.Анотація
У статті здійснено обґрунтування теоретичної моделі професійної адаптації майбутніх педагогів. Зазначається, що теоретична модель професійної адаптації майбутніх педагогів містить структурно-функціональний і динамічний компоненти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-10-28
Як цитувати
Кoзaк О. (2021). ЩОДО ОБГРУНТУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Вісник Національного університету оборони України, 62(4), 62–68. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-62-68
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ