ІНОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КОАКТИВНОГО КОУЧІНГУ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-20-26

Ключові слова:

інноваційний потенціал;, коактивний коучинг;, майбутній психолог;, технологія;, особистісно-професійний розвиток.

Анотація

У статті розкривається інноваційний потенціал коактивного коучингу при підготовці майбутнього психолога. Зазначається, що технологія коактивного коучингу представляє сукупність методів, засобів і форм впливу на особистість майбутнього психолога, що забезпечують свободу його особистісно-професійного розвитку за допомогою взаємодії з іншими людьми.

Біографія автора

І. Вахоцька , Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ