ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-134-140

Ключові слова:

теоретико-методологічні підходи;, професійна самосвідомість;, сучасний педагог;, професійно-педагогічної реальність;, інтегральне особистісне утворення;, педагогічна діяльність.

Анотація

У статті обґрунтовуються теоретико-методологічні підходи до проблеми професійної свідомості сучасного педагога. Зазначається, що професійна свідомість педагога постає як форма відображення професійно-педагогічної реальності, як інтегральне особистісне утворення суб'єкта діяльності, становлення і розвиток якого здійснюється під впливом професійного середовища та активної участі у педагогічній діяльності.

Біографія автора

Б. Якимчук, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, професор, доцент кафедри психології

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ