ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-134-140Ключові слова:
теоретико-методологічні підходи;, професійна самосвідомість;, сучасний педагог;, професійно-педагогічної реальність;, інтегральне особистісне утворення;, педагогічна діяльність.Анотація
У статті обґрунтовуються теоретико-методологічні підходи до проблеми професійної свідомості сучасного педагога. Зазначається, що професійна свідомість педагога постає як форма відображення професійно-педагогічної реальності, як інтегральне особистісне утворення суб'єкта діяльності, становлення і розвиток якого здійснюється під впливом професійного середовища та активної участі у педагогічній діяльності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-15
Як цитувати
Якимчук, Б. (2021). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Вісник Національного університету оборони України, 63(5), 134–140. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-134-140
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ