ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-44-50

Ключові слова:

емоції;, дитина;, агресія;, тривожність;, малюнок.

Анотація

Дана стаття присвячена розвитку емоційної сфери дітей. Провідними методами у вивченні проблеми є спостереження, анкетування, психологічне тестування. У статті розглядається роль освітніх установ у розвитку емоційної сфери дітей, а також визначаються форми сприяння розвитку емоційного благополуччя дитини (вправи, ігри, тренінги).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Н. Гуртовенко, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Як цитувати

Гуртовенко, Н. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Вісник Національного університету оборони України, 63(5), 44–50. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-44-50

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ