ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-44-50

Ключові слова:

емоції;, дитина;, агресія;, тривожність;, малюнок.

Анотація

Дана стаття присвячена розвитку емоційної сфери дітей. Провідними методами у вивченні проблеми є спостереження, анкетування, психологічне тестування. У статті розглядається роль освітніх установ у розвитку емоційної сфери дітей, а також визначаються форми сприяння розвитку емоційного благополуччя дитини (вправи, ігри, тренінги).

Біографія автора

Н. Гуртовенко, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ