ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ОФІЦЕРІВ ДО ВІЙСЬКОВО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-51-58

Ключові слова:

соціально-психологічна адаптація;, професійна діяльність;, професійна адаптація;, емоційний інтелект;, розуміння та управління емоціями.

Анотація

У статті розглянуто філософські, психофізіологічні, соціологічні підходи до розуміння змісту адаптації. Проаналізовано етапи психічної адаптації і дезадаптації. Відзначено важливу роль інтелекту в процесі адаптації. Представлено трактування проблеми професійної адаптації у військовій педагогіці. Досліджено структурні компоненти професійної адаптації молодших офіцерів та надано їм змістовну характеристику.

Біографія автора

Л. Кіщук , Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

ад’юнкт кафедри морально-психологічного забезпечення діяльності військ (сил)

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ