ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ОФІЦЕРІВ ДО ВІЙСЬКОВО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-51-58Ключові слова:
соціально-психологічна адаптація;, професійна діяльність;, професійна адаптація;, емоційний інтелект;, розуміння та управління емоціями.Анотація
У статті розглянуто філософські, психофізіологічні, соціологічні підходи до розуміння змісту адаптації. Проаналізовано етапи психічної адаптації і дезадаптації. Відзначено важливу роль інтелекту в процесі адаптації. Представлено трактування проблеми професійної адаптації у військовій педагогіці. Досліджено структурні компоненти професійної адаптації молодших офіцерів та надано їм змістовну характеристику.