РОЗВИТОК СТРЕСОСТІЙКОСТІ ОБ`ЄКТА НАВЧАННЯ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У КОНТЕКСТІ ЙОГО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-66-2-139-145

Ключові слова:

стресостійкість;, суб'єкт-середовищний підхід;, розвиток особистості;, суб'єкт-суб'єктна взаємодія;, розвивальне середовище.

Анотація

Розвиток стресостійкості розглядається у межах суб'єкт-середовищного підходу, що представляє сукупність основних принципів, що є в основі створення технологій розвитку особистості через суб'єкт-суб'єктну взаємодію у спеціально створеному розвивальному середовищі.

Біографія автора

Б. Якимчук, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, профессор? декан факультету початкової освіти

Посилання

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Виготский. М.: АСТ, Астрель, Хранитель, 2008. - 671 c.

Дубчак Г.М. Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій: дис. … д-ра психол. наук / Г.М. Дубчак. - К., 2018. – 387 с.

Родіна Н.В. Психологія копінг-поведінки: системне моделювання: дис. … д-ра психол. наук / Н.В. Родіна. - К., 2013. - 504 с.

Тептюк Ю.О. Психологічні умови розвитку стресостійкості псоціальних працівників різних вікових категорій: дис. канд. психол. н. / Ю.О. Тептюк. - К., НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2021. – 272 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-05

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ