РОЗВИТОК СТРЕСОСТІЙКОСТІ ОБ`ЄКТА НАВЧАННЯ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У КОНТЕКСТІ ЙОГО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-66-2-139-145

Ключові слова:

стресостійкість;, суб'єкт-середовищний підхід;, розвиток особистості;, суб'єкт-суб'єктна взаємодія;, розвивальне середовище.

Анотація

Розвиток стресостійкості розглядається у межах суб'єкт-середовищного підходу, що представляє сукупність основних принципів, що є в основі створення технологій розвитку особистості через суб'єкт-суб'єктну взаємодію у спеціально створеному розвивальному середовищі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Б. Якимчук, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, профессор? декан факультету початкової освіти

Посилання

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Виготский. М.: АСТ, Астрель, Хранитель, 2008. - 671 c.

Дубчак Г.М. Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій: дис. … д-ра психол. наук / Г.М. Дубчак. - К., 2018. – 387 с.

Родіна Н.В. Психологія копінг-поведінки: системне моделювання: дис. … д-ра психол. наук / Н.В. Родіна. - К., 2013. - 504 с.

Тептюк Ю.О. Психологічні умови розвитку стресостійкості псоціальних працівників різних вікових категорій: дис. канд. психол. н. / Ю.О. Тептюк. - К., НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2021. – 272 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-05

Як цитувати

Якимчук, Б. (2022). РОЗВИТОК СТРЕСОСТІЙКОСТІ ОБ`ЄКТА НАВЧАННЯ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У КОНТЕКСТІ ЙОГО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ. Вісник Національного університету оборони України, 66(2), 139–145. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-66-2-139-145

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ