ВПЛИВ САМООЦІНКИ НА МОТИВАЦІЙНУ ГОТОВНІСТЬ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ

Автор(и)

  • Д. Чемеринська Національний університет «Львівська політехніка», Україна https://orcid.org/0000-0002-1300-1665
  • М. Карп’як Національний університет «Львівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-66-2-132-138

Ключові слова:

самооцінка;, мотивація;, професійна діяльність;, психологічний розвиток;, емоційна реакція;, рівень домагань;, успіх;, уникнення невдачі;, самосприйняття.

Анотація

У статті представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження поняття самооцінки та мотивації студентів, котрі здобувають психологічну освіту. Проаналізовано структуру та види самооцінки, а також фактори, що впливають на формування самооцінки. Визначено наукову цінність особистісних характеристик в професії майбутніх психологів. Обґрунтовано актуальність впливу самооцінки на мотиваційну готовність студентів до професійної діяльності. Окреслено особливості професійної самооцінки майбутніх психологів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Д. Чемеринська , Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри

М. Карп’як , Національний університет «Львівська політехніка»

студентка спеціальності Психологія

Посилання

Бутенко Д. С. Мотиваційний менеджмент у підприємницький діяльності. Економіка і суспільство. Мукачево. Вип. № 20, 2019. С. 142-148.

Мельман В.А. Факторы построения комплексной системы мотивации профессиональной деятельности персонала. Коммунальное хозяйство городов: науч.-техн. зб. Харьков: ХНАМГ, 2012; Вып. 104: 272 - 276.

Міляєва В.Р. Саморозвиток особистості студента як основа становлення майбутнього професіонала / В.Р. Міляєва // Zbior raportow naukowych. «Aktualne problemy w wspołczesnej nauki». (28.06.2013 – 30.06.2013). – Warszawa : Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2013. – С. 17–21.

Технології роботи організаційних психологів: Навч. посібн. для студентів ВНЗ та слухачів ін-тів післядипломної освіти / Л. М. Карамушка, Т. В. Зайчикова, О. В. Винославська та ін.; За наук. ред. Л. М. Карамушки. – К.: Фірма «ІНКОС», 2005. – 366 c.

Coopersmith, S. The Antecedents of Self-Esteem. (2nd ed.) Palo Alto, Calif.: Consulting Psychologists Press, 1981, pp. 27–31.

Шумакова Л.П. Особливості розвитку мотивації досягнення особистості психолога-практика в процесі професійної підготовки : автореф. дис.. канд. психол. наук : 19.00.07 / Л.П. Шумакова. – К ., 1997. – 24 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-05

Як цитувати

Чемеринська , Д., & Карп’як , М. (2022). ВПЛИВ САМООЦІНКИ НА МОТИВАЦІЙНУ ГОТОВНІСТЬ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Вісник Національного університету оборони України, 66(2), 132–138. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-66-2-132-138

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ