ЗМІСТ, ФОРМИ, МЕТОДИ І ЗАХОДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ З ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-68-4-46-51

Ключові слова:

професійні плани;, студенти;, професійне самовизначення;, психологічний супровід;, самореалізація;, професійна діяльність.

Анотація

Формування професійних планів розглядається як цілісний та багатоаспектний процес у межах професійного самовизначення, психологічний супровід якого здійснюється в умовах професійної освіти, який спрямовано на проектування етапів, кроків для самореалізації у соціальній та обраній професійній діяльності відповідно до інтересів, схильностей особистості, вимог суспільства та ринку праці до сучасного професіонала.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

В. Іванов, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

здобувач PhD

Посилання

Закатнов Д.О. Технології підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення: монографія / Д.О. Закатнов. – К.: Педагогічна думка, 2012. – 160 с.

Левицкая И.А. Профессиональный план как структурный компонент самоопределения личности / И.А. Левицкая // Концепт. – 2013. – № 01 (январь). URL: http://e-koncept.ru/2013/13019.htm

Лозовецька В.Т. Професійна кар`єра особистості в сучасних умовах: монографія / В.Т. Лозовецька. – К.: Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, 2015. – 279 с.

Махновец С.Н. Системные факторы формирования жизненных, профессиональных планов и психической регуляции учебной деятельности подростка: дис. ... д-ра психол. наук / С.Н. Махновец. – Тверь, 2002. – 298 c.

Михайленко В.Я. Формирование жизненных и профессиональных планов школьников в условиях экологического образования: на примере образовательного центра «Гармония: личность и природа»: дисс. ... канд. пед. наук / В.Я. Михайленко. 13.00.01. - Новокузнецк, 1998. – 217 с.

Панина С.В. Формирование профессиональных планов старшеклассников в процессе социально-досуговой деятельности: на примере городского социума: автореф. … дисс. канд. пед. наук / С.В. Панина. – Якутск, 1999. – 22 с.

Пряжников Н.С. Имитационная игра как средство формирования у оптантов умения строить личные профессиональные планы (ЛПП): автореф. … дисс. канд. психол. наук / Н.С. Пряжников. – М., 1989. – 21 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-26

Як цитувати

Іванов, В. (2022). ЗМІСТ, ФОРМИ, МЕТОДИ І ЗАХОДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ З ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ. Вісник Національного університету оборони України, 68(4), 46–51. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-68-4-46-51

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ