РОЗРОБЛЕННЯ І ЗМІСТ ПРОГРАМИ ТРЕНІНГУ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • С. Іллющенко Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна http://orcid.org/0000-0002-5963-8020

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-70-6-40-48

Ключові слова:

програма;, рефлексивна компетентність;, компонент рефлексивної компетентності;, офіцер.

Анотація

 У статті наведено структуру і зміст тренінгової програми «Розвиток рефлексивної компетентності в офіцерів Збройних Сил України», висвітлено мету і завдання програми, що полягають у розвитку психологічних компонентів: кооперативного, комунікативного, особистісного та інтелектуального, детально розкрито зміст занять програми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

С. Іллющенко , Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

ад’юнкт кафедри суспільних наук

Посилання

Афанасьєва Н. Є., Перелигіна Л. А. Теоретико-методологічні основи соціально-психологічного тренінгу: навч. посіб. Київ : «Освіта України», 2016. 257 с.

Духневич В. М. Прикладні питання технологій підготовки та проведення когнітивно-орієнтованих тренінгів спілкування : метод. реком. Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. 84 с.

Євдокімова Н. О., Швалб Ю. М. Навчальний тренінг як технологія підготовки фахівця у вищому навчальному закладі. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Миколаїв, 2011. Т.2. Вип. 7. С. 121‒128.

Зливков В. Л., Лукомська С. О. Теорія та практика психологічних тренінгів. Київ : Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2019. 209 с.

Кaлюжний A. C. Пcихoлoгiя кoлективу вiйcькoвoгo пiдpoздiлу. Київ, 2004. 342 c.

Матійків І. М. Основи тренерської майстерності : навч.-метод. посіб. Львів : Компанія «Манускрипт», 2012. 392 с.

Мілютіна К. Л. Теорія та практика психологічного тренінгу : навч. посіб. Київ : МАУП, 2004. 192 с.

Мірошниченко О. А. Акмеологічні засади проведення психолого-педагогічних тренінгів для дорослих : навч.-метод. посіб. Житомир : Вид-во «Рута», 2019. 240 с.

Мороз Л. І. Професійно-психологічний тренінг у становленні особистості фахівця (на прикладі працівників ОВС) : монографія. Івано-Франківськ : ЗАТ Надвірн. друк., 2007. 312 с.

Савченко Г. В. Навчально-методичний посібник з організації та проведення тренінгу: «Професійно-психологічна підготовка суддів». Київ : ТОВ «Горизонт», 2016. 104 с.

Соціально-психологічні технології управління військовими колективами : навч.-метод. посіб. / Грицевич Т.Л., Капінус О.С., Мацевко Т.М., Ткачук П.П. Львів : НАСВ, 2018. 256 с.

Технології роботи організаційних психологів : навч. посіб. / за наук. ред. Л.М. Карамушки. Київ : Фірма «ІНКОС», 2005. 366 с.

Федорчук В.М. Тренінг особистісного зростання : навч. посіб. Київ : «Центр учбової літератури». 2021. 250 с.

Яценко Т.С. Теорія і практика групової психокорекції : Активне соціально-психологічне навчання : навч. посіб. Київ : Вища школа, 2004. 679 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-23

Як цитувати

Іллющенко , С. (2022). РОЗРОБЛЕННЯ І ЗМІСТ ПРОГРАМИ ТРЕНІНГУ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ. Вісник Національного університету оборони України, 70(6), 40–48. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-70-6-40-48

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ