ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ КОМУНІКАТИВНО-ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-70-6-87-94Ключові слова:
комунікативно-особистісний розвиток;, діалогізація;, особистість;, майбутній фахівець;, соціономічний профіль.Анотація
У статті презентовано результати апробації програми комунікативно-особистісного розвитку та діалогізації особистості майбутнього фахівця соціономічного профілю. Зазначається, що оптимальний комунікативно-особистісний розвиток і діалогізація свідомості та спілкування особистості забезпечуються в умовах спеціально організованої експериментальної програми, що комплексно здійснюється на ціннісно-смисловому, духовно-моральному, мотиваційно-цільовому, операційному та когнітивно-інформаційному рівнях особистості. Зазначені умови є зовнішніми чинниками комунікативно-особистісного розвитку майбутнього фахівця соціономічного профілю.
Завантаження
Посилання
Вірна Ж.П. Сучасні напрями психологізації професійної підготовки фахівців: монографія. Запоріжжя, 2013. Т. 3. 287 c.
Корніяка О.М. Психологія розвитку комунікативної компетентності на різних етапах професійного становлення особистості // Наукові записки Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України. К., 2012. Вип.39. С. 211–223.
Пророк Н.В. Професійне становлення практичного психолога: монографія. Київ: Канцлер, 2012. 471 с.
Maslow A.H. (1987). Motivation and Personality. (3rd ed.). Harper & Row Publishers. 369 p.