ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУЦІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-70-6-14-22

Ключові слова:

ділова репутація;, імідж;, функції репутації;, репутаційний капітал.

Анотація

У статті сформульовано поняття ділова репутація, визначено її психологічне значення й особливості застосування в діяльності фахівців; виокремлено основні етапи розвитку розуміння феномену ділової репутації; розкрито зміст основних функцій репутації підприємства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Т. Бугайчук , Департамент внутрішньої безпеки Державної митної служби України

кандидат психологічних наук

А. Коханець , Digital маркетинг агентствo Нью-Йорк, США

спеціаліст з підтримки ділової репутації в мережі

М. Заушнікова , Державний податковий університет

кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри психології, педагогіки та соціології

Посилання

Калениченко Р. А., Коханець А. С., Сковира О. П. (2021). Особливості підтримки ділової репутації в мережі Інтернет. – К.: НУОУ. – Вип. 2 (60). – С. 41–50.

Голішевська А.В. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата політичних наук (доктора філософії) [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://npu.edu.ua/images/file/vidil_aspirant/dicer/D_26.053.12/Golishevska.pdf

Золенко А. С. Вплив онлайн-репутації підприємства на ефективність його функціонування [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://surl.li/drndn

Калениченко Р.А. (2008). Психологія іміджу: Навч. посіб. – К.: КиМУ, 2008. – 102 с.

Fombrun C. (1996). Reputation: Realizing Value from the Corporate Image. Harvard Bussiness School Press, Boston, MA 450 p.

Гончаренко Н.В Сутність поняття ділової репутації в управлінні підприємством / Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, Режим доступу: http://vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2021/49-2021/14.pdf.

Ferris G.R., Blass R., Douglas C., Kolodinsky R.W., Treadway D.C. (2003.) Personal Reputation in Organizations // J.Greenberg (ed.). Organizational Behaviour: The State of the Science, P. 211–246.

Дерев’янко О. Г. (2012.) Ознаки та функції репутації як об'єкта репутаційного менеджменту підприємства. – К.: АГРОСВІТ № 19 – С. 11–15.

Грэм Даулинг. Репутація компанії. Створення, управління та оцінка ефективності [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://knigogid.ru/books/133232-reputaciya-firmy-sozdanie-upravlenie-i-ocenka-effektivnosti/toread

Куценко К. В. Ділова репутація банку як капітал / Ефективна економіка № 9, 2012 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1399

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-23

Як цитувати

Бугайчук , Т., Коханець , А., & Заушнікова , М. (2022). ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУЦІ. Вісник Національного університету оборони України, 70(6), 14–22. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-70-6-14-22

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ