ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ЗАСІБ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНЬОГО ОФІЦЕРА

Автор(и)

  • Л. Олійник Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна http://orcid.org/0000-0002-7375-1281

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-70-6-118-124

Ключові слова:

формування;, рефлексивна компетентність;, майбутній офіцер;, девіантна поведінка.

Анотація

В статті визначена технологія формування рефлексивної компетентності майбутнього офіцера та направленість її на профілактику девіантної поведінки. Розкрито одну із складових професійної компетентності рефлексивну компетентність майбутнього офіцера. Схематично показана технологія формування рефлексивної компетентності. Визначені заходи технології формування рефлексивної компетентності за курсами навчання вищого військового навчального закладу, спрямовані на профілактику девіантної поведінки майбутнього офіцера, результат технології визначено рівень сформованості рефлексивної компетентності та відсутність девіантної поведінки у випускника.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Л. Олійник , Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник начальник науково-методичного відділу аналізу та прогнозу освітньої діяльності

Посилання

Бабаян Ю. О. Формування рефлексивної компетентності майбутнього вчителя початкових класів : наук.-метод. посіб. Київ : Видавничий Дім «Слово», 2011. 340 с.

Гуцан Л. А. Компетентнісний підхід в освіті. Проблеми, поняття, інструментарій. Зарубіжна література. 2006. № 27. С. 16–28.

Журавська Л. М. Фактори самореалізації особистості у процесі безперервної освіти. Наукові праці: науково-методичний журнал. Т. 42. Вип. 29. Педагогічні науки. Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2005. С. 57–62.

Лютий В. П. Соціальна робота з групами девіантної поведінки. навч. посіб. Київ : Наук. світ, 2000. 170 с.

Мельничук Ю. П. Формування рефлексивної компетентності як педагогічна проблема // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. Педагогічні науки. Хмельницький, 2016. № 2(4). С. 108–117.

Олійник Л. В. Компетентісний підхід як необхідна умова сучасної освіти у військовому університеті. Проблеми освіти. Науковий збірник Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Київ, 2010. Вип. 65. С. 43–48.

Олійник Л. В. Професійна компетентність майбутніх офіцерів-зв’язківців: психолого-педагогічний аспект // Збірник наук. праць Військового інституту Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка. Київ, 2005. № 1. С. 166–171.

Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи : монографія за ред. І. А. Зязюна. Київ : ВІПОЛ, 2000. 636 с.

Ульяніч І. В. Рефлексивна компетентність у педагогічній діяльності. Практична психологія та соціальна робота. 2009. № 2. С. 49–51.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-23

Як цитувати

Олійник , Л. (2022). ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ЗАСІБ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНЬОГО ОФІЦЕРА. Вісник Національного університету оборони України, 70(6), 118–124. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-70-6-118-124

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ