ХАРАКТЕРИСТИКА НАСТРОЮ КУРСАНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ПІД ЧАС ОФЛАЙН НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-73-3-97-105Ключові слова:
настрій, курсанти, воєнний стан, офлайн навчання.Анотація
У статті здійснено вивчення психологічних особливостей актуального настрою курсантів першого курсу, які навчаються офлайн у закладі вищої освіти із специфічними умовами навчання у період дії воєнного стану в Україні, зокрема під час бомбардувань столиці. Визначено, що актуальний настрій курсантів першого курсу не характеризується загальним негативним емоційним фоном. Задоволеними потребами респондентів є у потреба у безпеці та захисті.
Завантаження
Посилання
Varii, M. Y. (2009.) Zahalna psykholohiia : pidr. dlia stud. vyshch. navch. zakl. (3-te vyd.) [General Psychology (3rd type)], Tsentr uchb. lit-ry 1007. Retrieved from http://document.kdu.edu.ua/info_zab/053_425.pdf (in Ukrainian).
Holubenko, T., Diorditsa, I., Sira, L. (2022). Osoblyvosti psykholoho-pedahohichnoi adaptatsii zdobuvachiv vyshchoi osvity do osvitnoho protsesu v umovakh voiennoho stanu [Peculiarities of psychological and pedagogical adaptation of students of higher education to the educational process in the conditions of martial law]. Naukovi innovatsii ta peredovi tekhnolohii, 6(8), 112-123. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-6(8)-112-123 (in Ukrainian).
Hrynova, V. S. (2018). Mekhanizm emotsii ta yoho vplyv na navchannia studentskoi molodi. Biolohichni, medychni ta naukovo-pedahohichni aspekty zdorovia liudyny [The mechanism of emotions and its impact on student learning]. Biolohichni, medychni ta naukovo-pedahohichni aspekty zdorovia liudyny: materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (4-5 zhovtnia 2018 r., m. Poltava). [Biological, medical and scientific and pedagogical aspects of human health: materials of the International scientific and practical conference (October 4-5, 2018, Poltava)], 120-122. Retrieved from: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/13574/1/51.pdf (in Ukrainian).
Hruzynska, I. (2022) Problema emotsiinoho reahuvannia na stresovi sytuatsii v umovakh voiennoho stanu [The problem of emotional response to stressful situations in the conditions of martial law]. Visnyk naukovykh prats Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu, 21, 97-107. DOI: https://doi.org/10.18372/2411-264X.21.17096 (in Ukrainian).
Zhdaniuk, L. O. (2018). Osoblyvosti emotsiinoho stavlennia do navchannia u studentiv z riznymy typamy emotsiinykh profiliv, rivniamy navchalnoi motyvatsii ta hendernymy oznakamy. [Peculiarities of emotional attitude to learning in students with different types of emotional profiles, levels of learning motivation and gender characteristics]. Naukovi zapysky Natsionalnoho universytetu «Ostrozka akademiia». Seriia «Psykholohiia», 6, 14-20. DOI: https://doi.org/10.25264/2415-7384-2018-6-14-20 (in Ukrainian).
Zhyhailo, N., Sholubka, T. (2022). Formuvannia psykholohichnoi stiikosti studentiv ZVO pid chas viiny [Formation of psychological stability of students of higher education institutions during the war]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia psykholohichni nauky, 14, 3–14. DOI: https://doi.org/10.30970/PS.2022.14.1 (in Ukrainian).
Ichanska, O. M., Ihnatenko, D. R. (2019). Vikovi osoblyvosti proiavu altruizmu pid vplyvom emotsii riznoi modalnosti [Age characteristics of the manifestation of altruism under the influence of emotions of different modalities]. Aviatsiina ta ekstremalna psykholohiia u konteksti tekhnolohichnykh dosiahnen: zb-k nauk. рrats, 126-127. URL: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54099 (in Ukrainian).
Kohut, O. (2021). Empirychne doslidzhennia stresostiikosti kursantiv u podolanni kryzy, konfliktiv, frustratsii ta stresiv [Empirical study of stress resistance of cadets in overcoming crisis, conflicts, frustration and stres]. Psykholohichnyi chasopys, 7(2). DOI: https://doi.org/10.31108/1.2021.7.2.3 (in Ukrainian).
Lazarenko, V. K., Sanina, N. A. (22 kvitn. 2022). Psykholohichnyi stan studentiv zakladu vyshchoi osvity pid chas viiny [The psychological state of students of a higher education institution during the war]. Modernizatsiia ta suchasni ukrainski i svitovi naukovi doslidzhennia: molodizhna naukova liha (22 kvitn. 2022 r., m. Ternopil). [Modernization and modern Ukrainian and global scientific research: youth scientific league (April 22, 2022, Ternopil)], 239-240. Retrieved from https://archive.liga.science/index.php/conference-proceedings/article/view/34/34 (in Ukrainian).
Litviakova, I. A., Khanetska N. V. (2017). Doslidzhennia vplyvu emotsii na stan osobystosti [Study of the influence of emotions on the state of personalit]. Molodyi vchenyi, 1 (51), 806-809. Retrieved from http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/11/195.pdf (in Ukrainian).
Mirshuk, O., Vasylchenko, R. (2022). Transformatsiia pohliadiv kursantiv Natsionalnoi akademii Natsionalnoi hvardii Ukrainy na osvitnii protses u period viiny [Transformation of views of cadets of the National Academy of the National Guard of Ukraine on the educational process during the war]. Chest i zakon, 2 (81), 103-111. DOI: https://doi.org/10.33405/2078-7480/2022/2/81/263810 (in Ukrainian).
Nazarenko, N. A. (2020). Psykholohichnyi zmist optymizmu v konteksti formuvannia konstruktyvnoi zhyttievoi pozytsii osobystosti [The psychological content of optimism in the context of forming a constructive life position of the individua]. Visnyk Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu, 16. DOI: https://doi.org/10.18372/2411-264X.16.14695 (in Ukrainian).
Khomenko-Semenova, L., Prokhorenko, Ya. (2022). Vplyv informatsiinoho kontentu na emotsiinu stiikist studentiv ZVO v umovakh voiennoho stanu [The influence of informational content on the emotional stability of students of higher education institutions in the conditions of martial law]. Visnyk naukovykh prats Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu, 20. DOI: https://doi.org/10.18372/2411-264X.20.16926 (in Ukrainian).
Christopher Markert. This person is you. Boston : Brander Press Publishers, 1967. Retrieved from https://books.google.com.ua/books?id=lkO-tm_eeB0C&printsec=frontcover&hl=ru#v=onepage&q&f=false
Lunov V., Maksymenko S., Matiash M., Subbota S., & Tolstoukhov A. Ukrainian Syndrome: How Ukrainian Youth Understands the New Norm of Life and Relates to Learning in Face to 2022-Full-Scale Russian Invasion. 17 Jan 2023. Retrieved from https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4324782
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Вісник Національного університету оборони України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.