ПСИХОДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-75-5-67-71Ключові слова:
розвиток, професійні плани, професійна діяльність, старшокласники, матеріальне забезпечення, кар’єрне зростання.Анотація
У статті викладено особливості розвитку індивідуальних професійних планів старшокласників. Виявлено, що основним пріоритетом щодо визначення сфери майбутньої професійної діяльності є високий рівень матеріального забезпечення та можливість кар’єрного зростання, і ті професії, що належать до ІТ-сфери та сфери обслуговування.
Завантаження
Посилання
Mytnyk, O. Ja. (2022) Rozvytok piznaval'noi' sfery osobystosti studenta u procesi elektronnogo navchannja [Development of the cognitive sphere of the student's personality in the process of e-learning]. Visnyk Cherkas'kogo nacional'nogo universytetu imeni Bogdana Hmel'nyc'kogo. Serija: «Pedagogichni nauky». Vypusk №1, 34-38. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjii87b7_H7AhXvkYsKHfklCBkQFnoECA0QAQ&url=https%3A%2F%2Fped-ejournal.cdu.edu.ua%2Farticle%2Fview%2F4487&usg=AOvVaw2F8DrH3JVfVm-Qmh-xjodu (in Ukrainian)
Mytnyk, O. Ja. (2018) Stanovlennja konkurentozdatnogo psyhologa u pozaaudytornij dijal'nosti zakladu vyshhoi' osvity [Formation of a competitive psychologist in extracurricular activities of a higher education institution] / O. Ja. Mytnyk, O. M. Zatvornjuk // Ridna shkola. №1–2, 58 – 61. (in Ukrainian)
Profesijna orijentacija starshoklasnykiv: teorija i praktyka [Vocational guidance of high school students: theory and practice]: naukovo-metodychnyj posibnyk [dlja vchyteliv] (2009) / Za red. O. V. Mel'nyka. K.: “Chetverta hvylja”. Vyp. №1. 230 s. (in Ukranian)
Profesijna orijentacija [Professional orientation]: pidruchnyk [dlja studentiv] (2014) / Jegorova Je. V., Ignatovych O. M., Kobchenko V. V., Lytvynova N. I., Marchenko I. B., Merzljakova O.L., Synjavs'kyj V. V., Tataurova-Osyka G. P., Shevenko A. M.; [za red. O. M. Ignatovych]. Kirovograd : Imeks-LTD. 240 s. ISBN 978-966-189-333-6 (in Ukranian)
Pyrog, G. V. (2018) Profesijne samovyznachennja starshoklasnykiv, jaki opynylys' u skladnyh zhyttjevyh obstavynah: diagnostychna ta korekcijno-rozvyval'na robota [Professional Self-Determination of High School Students in Difficult Life Circumstances: Diagnostic and Correctional and Developmental Work] / G. V. Pyrog, D. S. Korobko. Naukovyj visnyk Hersons'kogo derzhavnogo universytetu: serija: Psyhologichni nauky. T. №2, V. №2, 66-71. (in Ukranian)
Ivan’o, Yu. (2017). The peculiarities of the 8-9 grades students’ personal professional plans formation [Peculiarities of Formation of Personal Professional Plans for 8-9th Grade Students]. Visnyk of Zakarpattya arts academy, Vol. 9, 159–163. (in Ukrainian)
Gubenko, O. V. (2016) Psyhologichna diagnostyka j aktyvizacija u starshoklasnykiv j molodi tvorchyh naukovo-tehnichnyh zdibnostej [Psychological diagnostics and activation of creative scientific and technical abilities in high school students and youth]: naukovo-metodychnyj posibnyk. K.: Pedagogichna dumka. 228 s. (in Ukranian)
Shherbakova, I. M. (2012) Psyhodiagnostyka profesijnogo samovyznachennja osobystosti [Psychodiagnostics of professional self-determination of personality]: navch.-metod. posib. / I. M. Shherbakova, G. A. Stadnyk. Sumy: Vyd-vo SumDPU imeni A.S. Makarenka. 324 s. (in Ukranian)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Вісник Національного університету оборони України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.