ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ І ЗБЕРЕЖЕННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ В ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-78-2-24-31

Ключові слова:

імідж, ділова репутація, формування ділової репутації в онлайн-середовищі, психологічні технології формування і збереження ділової репутації.

Анотація

У статті визначено та проаналізовано специфіку формування і збереження ділової репутації в Інтернеті відповідно до загального концепту репутаційного менеджменту. Досліджено важливість, психологічні особливості та можливості використання цього підходу компаніями для створення та збереження позитивної ділової репутації в онлайн-середовищі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Н. Бєляєва , ХНЕУ ім. С. Кузнеця

кандидатка економічних наук, доцент кафедри психології і соціології

Р. Калениченко , Київський національний університет будівництва і архітектури

кандидат психологічних наук, доцент

Є. Телебенєва , Digital Marketing & PR агенції, спеціаліст DMC inc з питань виходу бізнесу на закордонний ринок

здобувач, керівник з маркетингу і стратегічного розвитку

Посилання

Anokhyna K.O. (2012). Kharakterystyka vzaiemozviazku reputatsii, imidzhu, brenda ta hudvilu yak skladovykh nematerialnykh aktyviv pidpryiemstva. [Characteristics of the relationship between reputation, image, brand and goodwill as components of the company's intangible assets.] Izmail. http://fei.idgu.edu.ua/conference/dokl/d21.pdf

Bortnikov P.H. (2011) Marketynhova pidtrymka reputatsii finansovoi ustanovy. Visnyk Natsionalnoho universytetu [Marketing support for the reputation of a financial institution.] «Lvivska politekhnika» № 720, 115–120. https://ena.lpnu.ua/items/6a3a0023-9a09-40ea-81df-f212554b2199

Burbelo O.A. (2009). Reputatsiia kompanii: upravlinnia i zakhyst: monohrafiia. [Reputation of companies: management and protection: monograph.] Luhansk. http://surl.li/rarnu

Kalenychenko R. A., Kokhanets A. S., Skovyra O. P. (2021). Osoblyvosti pidtrymky dilovoi reputatsii v merezhi Internet. [Peculiarities of business reputation support on the Internet.] Visnyk Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy 2 (60), 41–50. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-41-49

Kalenychenko R.A., Kokhanets A.S., Telebenieva Ye.O. (2023). Psykholohichni osoblyvosti rozvytku sotsialno uspishnoi osobystosti fakhivtsia haluzi reputatsiinoho menedzhmentu, [Psychological features of the development of a socially successful personality of a specialist in the field of reputation management] 62-64. – http://surl.li/malsh

Mitsura O.O., Khyzhniak M.O. (2012). Upravlinnia onlain-reputatsiieiu: teoretychni zasady ta metodychni pidkhody. Marketynh i menedzhment innovatsii, [Online reputation management: theoretical foundations and methodological approaches. Marketing and innovation management] №4, from https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_4_121_129.pdf

Peredalo Kh.S., Kozar H.A. Sotsialni merezhi yak instrument formuvannia dilovoi reputatsii pidpryiemstva [Social networks as a tool for building the company's business reputation] Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Seriia: Ekonomika. - 2018. - Vyp. 1. - S. 250-256. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_42

Rodionov O. V. (2009). Dilova reputatsiia pidpryiemstva: formuvannia, diahnostyka, rozvytok: monohrafiia. [Business reputation of the enterprise: formation, diagnosis, development: monograph.] Luhansk: Luhansk. nats. ahrarnyi un-t.

Shulzhenko I.V., Pavlyk L.L., Aleinikova V.S. (2020). Upravlinnia onlain-reputatsiieiu suchasnoho pidpryiemstva. [Management of the online reputation of a modern enterprise.] Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy, Vypusk 50, 230-234. http://market-infr.od.ua/journals/2020/50_2020_ukr/40.pdf

Yudin Anton (2020). Upravlinnia onlain-reputatsiieiu SERM: 10 pravyl efektyvnosti. [SERM Online Reputation Management: 10 Rules for Effectiveness.] https://marketer.ua/ua/author/anton_yudin/

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-29

Як цитувати

Бєляєва , Н., Калениченко , Р., & Телебенєва , Є. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ І ЗБЕРЕЖЕННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ В ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩІ. Вісник Національного університету оборони України, 78(2), 24–31. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-78-2-24-31

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ