ТЕХНОЛОГІЇ КОУЧИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-81-5-126-134

Ключові слова:

діяльність, інструменти, ефективність, коуч, коучинг, критерії, технології коучингу, фахівці соціономічних професій.

Анотація

У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз потенціалу технологій коучингу як інструменту підвищення ефективності діяльності фахівців соціономічних професій. Висвітлено моделі SUCCES, ПРАПДА, GROW, VALOR та розкрито їх змістове наповнення. Запропоновано авторську систему критеріїв для оцінки успішності імплементації коучингових технологій у професійну діяльність фахівців соціономічної сфери.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Л. Ніколаєв , Університет Григорія Сковороди в Переяславі

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології, завідувач навчально-методичної лабораторії психології групової роботи

Посилання

Balabushka, Ye. O., & Shulha, N. V. (2023). Kouchynhovi tekhnolohii yak zasib profilaktyky kryz rozvytku: problema otsinky efektyvnosti [Coaching technologies as a means of preventing development crises: the problem of evaluating effectiveness]. Pytannia psykholohii: Visnyk Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy, 4(74), 14-21. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-74-4-14-21 (in Ukrainian)

Zelenin, V. V. (2024). Psykholohichni aspekty samorozvytku ta samorealizatsii vykladachiv u systemi vyshchoi osvity v krainakh Yevropy cherez kouchynh [Psychological aspects of self-development and self-realization of teachers in the system of higher education in European countries through coaching]. Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Seriia: Psykholohiia, 35(74), 2, 72-80. https://doi.org/10.32782/2709-3093/2024.2/13 (in Ukrainian)

Zelenin, V. V. (2023). Svitohliadno-metodolohichni dzherela y istoriia stanovlennia kouchynhu: svitovyi ta ukrainskyi dosvid [Worldview and methodological sources and the history of coaching development: world and Ukrainian experience]. Perspektyvy ta innovatsii nauky, 9(27), 524-539. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-9(27)-524-539 (in Ukrainian)

Luchko, V. S., & Zhytariuk, I. V. (2024). Kouchynh-tekhnolohiia v osvitnomu protsesi suchasnoho zakladu osvity [Coaching technology in the educational process of a modern educational institution]. Suchasni tsyfrovi tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia: dosvid, tendentsii, perspektyvy, 13, 57-59. http://conf.fizmat.tnpu.edu.ua/media/arhive//17_04_24.pdf (in Ukrainian)

Mizhnarodna asotsiatsiia Kouchiv (ICU). (2024). Profesiina asotsiatsiia ASBL International Coaches Union [Professional Association ASBL International Coaches Union]. https://coachunion.co.ua (in Ukrainian)

Nezhynska, O. O., & Tymenko, V. M. (2017). Osnovy kouchynhu: navchalnyi posibnyk [Basics of coaching: a textbook]. TOV «DISA PLIuS». (in Ukrainian)

Nikolaiev, L. O., & Horbokon, I. V. (2022). Shliakhy aktyvizatsii resursiv osobystosti zasobamy kouchynhu [Ways to activate personal resources through coaching]. Habitus, 42, 193-196. https://doi.org/10.32782/2663-5208.2022.42.33 (in Ukrainian)

Romanova, S. M. (2010). Kouchinh yak nova tekhnolohiia v profesiinii osviti [Coaching as a new technology in vocational education]. Visnyk Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu. Seriia: Pedahohika. Psykholohiia, 3, 83-86. (in Ukrainian)

Savchuk, B., Vintoniak, O., & Snitovska, O. (2024). Kouchynh yak pedahohichna tekhnolohiia: definityvnyi analiz ukrainskoho ta zarubizhnoho dyskursu [Coaching as a pedagogical technology: a definitive analysis of Ukrainian and foreign discourse]. Pedahohichna nauka i osvita KhKhI stolittia: naukovo-metodychnyi zhurnal, 1, 39-48. https://doi.org/10.35619/pse.vi2.23 (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Як цитувати

Ніколаєв , Л. (2024). ТЕХНОЛОГІЇ КОУЧИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ. Вісник Національного університету оборони України, 81(5), 126–134. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-81-5-126-134

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ