СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗС УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-81-5-7-16Ключові слова:
імідж, функції іміджу, іміджмейкер, іміджування війська в медіапросторі, Стратегія позитивного іміджу Збройних Сил України, воєнно-іміджева політика, формування брендової стратегії.Анотація
У статті висвітлено соціально-психологічні аспекти формування іміджу Збройних Сил України, здійснено аналіз його сучасного стану, вплив на різні аспекти суспільного життя. Визначені функції іміджу силової структури, суб’єкти формування позитивного іміджу війська, основні напрямки. Охарактеризовано основні прийоми та психотехнології іміджування війська в медіапросторі. Зосереджено увагу на необхідності розробки Стратегії формування позитивного іміджу Збройних Сил України, відповідних рекомендаціях для органів військового управління.
Завантаження
Посилання
Aleshchenko, V. I. (2016). Psykholohichni umovy formuvannya imidzhu maybutnʹoho ofitsera Zbroynykh syl Ukrayiny. [Psychological conditions of forming the image of a future officer of the Armed Forces of Ukraine] Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy. Seriia: Psykholohichni nauky. Vyp. 1, S. 5–18. (in Ukranian)
Aleshchenko, V. I. (2010). Imidzh Zbroinykh Syl Ukrainy: teoriia i praktyka formuvannia [Image of the Armed Forces of Ukraine: theory and practice of formation] Visnyk Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy, Kyiv. (in Ukranian)
Rozbudova imidzhu instytutiv sektoru bezpeky Ukrayiny viribus unitis (2013): [Building the image of security sector institutions of Ukraine] Kyiv. (in Ukranian)
Belichenko, L. O. (2023). Mizhnarodnyi dosvid formuvannia imidzhu ofitsera [International experience of forming an officer's image] Visnyk Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy : zb. nauk. pr. Kyiv. Vyp. (71), S. 32–40 Kyiv. (in Ukranian) https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-71-1-32-40
Buhrym, V. (2013). Imidzholohiia/Imidzhmeikinh: navch. posib. [Imageology/Imagemaking] Kyiv: Nats. un-t. im. T. Shevchenko. (in Ukranian)
Drozdovskyi, Ya. P., & Yarosh, V. V. (2018). Problemy formuvannya i rozvytku brendu Ukrayiny na mizhnarodniy arena [Problems of formation and development of the brand of Ukraine in the international arena] Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo Vyp. 22 (1). S. 106–109. (in Ukranian)
Mukhin, M. (2022). Reitynh armii svitu. Yaka armiia naisylnisha ta yak tse vyznachaiut? [Ranking of the armies of the world. Which army is the strongest and how is it determined?] eSSUIRhttps://chas.news/current/reiting-armii-svitu-yaka-armiya-naisilnisha-ta-yak-tse-viznachayut. (in Ukranian)
Army Leader Development Strategy (2013). [electronnyi resurs]. – URL:http://data.cape.army.mil/web/character-development-project/repository/alds-2013.pdf.
Field Manual (2015). Leader Development. Headquaters. Departement of the Army. Washington DC, № 6–22. 188 р.
ZSU ocholiuiut reitynh doviry ukraintsiv – opytuvannia 15 bereznia 2023 [The Armed Forces of Ukraine lead the rating of trust of Ukrainians – March 15, 2023 survey] (2023) https://www.radiosvoboda.org/a/news-opytuvannia-dovira-zsu/32319880.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Вісник Національного університету оборони України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.