ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ В ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМІ: УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-58-5-41-47Анотація
У статті презентовано аналіз психологічної складової в політичній рекламі з врахуванням українських реалій та практик. Визначено, що політична реклама в умовах глобалізованого інформаційного суспільства виступає засобом активного психологічного впливу на людську психіку, стимулюючи її емоції, регулюючи поведінку, спрямовуючи політичну свідомість. Автори простежили особливості технологій, які найчастіше використовуються в сфері вітчизняної політичної реклами.
Завантаження
Посилання
Бутенко Н. В. Основи маркетингу: підручник. Київ: Атіка, 2008. 195 с.
Вітюк Н. Соціально-психологічні особливості електорального вибору // Вісник Прикарпатського університету. Філософські і психологічні науки. 2019. Вип. 22. С. 59-67. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpu_filos_psihol_2019_22_11.
Дволика передвиборча кампанія. Президенські вибори в Україні 2019. URL: https://democracy-reporting.org/ua/social-media-ukraine-elections/
Закон України Про рекламу вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР.
Олексієнко Н. Особливості політичної реклами. URL: https://jyrnalist.com.ua/osoblivosti-politichnoyi-reklami/
Кужель Р., Бурмагін О. Президентські і парламентські вибори 2019. Україна. Методологія моніторингу ЗМІ. 2019. 81 с.
Почепцов Г. Г. Имидж и выборы: имидж политики, партии, президента. Київ : АДЕФ - Украина, 1997. 140 с.
Феофанов О. Реклама: новые технологии в России. СПб.: Питер, 2000. 384 с.
Шоргін І. Маніпуляції та прорахунки виборчої кампанії. Що не так із політичною рекламою? ПОЛІТИКА. 2019. 7 Липня. URL: https://www.radiosvoboda.org/a/30035638.html
Downs A. An Economic Theory of Democracy. URL: http://polisci2.ucsd.edu/foundation/documents/06Downs1957.pdf.
Lazarsfeld P. F., Berelson B., Gaudet H. The People’s Choice : How the Voter Makes up His Mind in a Presidential Campaign. URL : peopleschoice%20.pdf.
Rosenberg S. W., Bohan L., McCafferty P., Harris K. The Image and the Vote: The Effect Of Candidate Representation on the Voter Preference. American Journal of Political Science. 1986. Vol. 30. P. 108-127.