ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ В ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМІ: УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • О. В. Віннічук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна https://orcid.org/0000-0002-8758-5798
  • Т. В. Білецька Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Україна https://orcid.org/0000-0002-8844-5842

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-58-5-41-47

Анотація

У статті презентовано аналіз психологічної складової в політичній рекламі з врахуванням українських реалій та практик. Визначено, що політична реклама в умовах глобалізованого інформаційного суспільства виступає засобом активного психологічного впливу на людську психіку, стимулюючи її емоції, регулюючи поведінку, спрямовуючи політичну свідомість. Автори простежили особливості технологій, які найчастіше використовуються в сфері вітчизняної політичної реклами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

О. В. Віннічук, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

кандидат політичних наук, доцент кафедри політології та філософії 

Т. В. Білецька, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

кандидат соціологічних наук, доцент кафедри психології, педагогіки та соціально-економічних дисциплін

Посилання

Бутенко Н. В. Основи маркетингу: підручник. Київ: Атіка, 2008. 195 с.

Вітюк Н. Соціально-психологічні особливості електорального вибору // Вісник Прикарпатського університету. Філософські і психологічні науки. 2019. Вип. 22. С. 59-67. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpu_filos_psihol_2019_22_11.

Дволика передвиборча кампанія. Президенські вибори в Україні 2019. URL: https://democracy-reporting.org/ua/social-media-ukraine-elections/

Закон України Про рекламу вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР.

Олексієнко Н. Особливості політичної реклами. URL: https://jyrnalist.com.ua/osoblivosti-politichnoyi-reklami/

Кужель Р., Бурмагін О. Президентські і парламентські вибори 2019. Україна. Методологія моніторингу ЗМІ. 2019. 81 с.

Почепцов Г. Г. Имидж и выборы: имидж политики, партии, президента. Київ : АДЕФ - Украина, 1997. 140 с.

Феофанов О. Реклама: новые технологии в России. СПб.: Питер, 2000. 384 с.

Шоргін І. Маніпуляції та прорахунки виборчої кампанії. Що не так із політичною рекламою? ПОЛІТИКА. 2019. 7 Липня. URL: https://www.radiosvoboda.org/a/30035638.html

Downs A. An Economic Theory of Democracy. URL: http://polisci2.ucsd.edu/foundation/documents/06Downs1957.pdf.

Lazarsfeld P. F., Berelson B., Gaudet H. The People’s Choice : How the Voter Makes up His Mind in a Presidential Campaign. URL : peopleschoice%20.pdf.

Rosenberg S. W., Bohan L., McCafferty P., Harris K. The Image and the Vote: The Effect Of Candidate Representation on the Voter Preference. American Journal of Political Science. 1986. Vol. 30. P. 108-127.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-04

Як цитувати

Віннічук, О. В., & Білецька, Т. В. (2021). ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ В ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМІ: УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД. Вісник Національного університету оборони України, 58(5), 41–47. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-58-5-41-47

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ