ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-58-5-138-145

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз основних підходів до вивчення поняття конкурентоспроможності. Розглянуто поняття емоційного інтелекту та його вплив на конкурентоспроможності працівника фінансово-кредитної установи. Визначені чинники, які здійснюють вплив на конкурентоспроможність працівників. Обґрунтована необхідність зацікавлення керівництва у створенні здорових конкурентних стосунків між працівниками, так як це забезпечує ефективність діяльності персоналу та успішність організації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Р. Ю. Остафійчук, НУ «Львівська політехніка»

аспірант

Посилання

Gardner, H. Frames of mind: The theory of multiple intelligences, New York: Basic Books, 2011. pp. 77–292.

Guilford J.P. The nature of human intelligence. New York: McGraw"Hill, 1967.

Mayer J.D., Caruso D.R., Salovey P. Emotional Intelligence meets traditional standards for an intelligence. Intelligence. 1999. V. 27. P. 267–298.

Mayer J.D., Salovey P., Caruso D.R., Sitarenios G. Emotional intelligence as a standard intelligence. Emotion. 2001. V. 1. P. 232–242.

Андреев, В.И. Конкурентология. Учебный курс для творческого саморазвития конкурентоспособности. Казань: Центр инновационных технологий, 2013. – 468 с.

Гаврилюк І. В. Розвиток персоналу як фактор конкурентоспроможності працівників та організації. Економіка. Управління. Інновації? 2009. № 2. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2009_2_10. (дата звернення: 24.08 2020).

Гоулман Д. Эмоциональный интеллект. Почему он может значить больше, чем IQ (пер. с англ. А. П. Исаевой). 6-е изд. М. : Манн, Иванов и Фербер, 2018. – 560 с.

Климчук А. О. Вплив факторів на формування та підвищення конкурентоспроможності персоналу підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство/ голов. ред. М.М. Палінчак. Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. Вип. 7, Ч. 2. – С. 6–9.

Мельничук О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери. Проблеми сучасної психології. 2016. Вип. 31. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2016_31_19 (дата звернення: 23.07 2020).

Митина Л.М. Психология развития конкурентоспособной личности. М.: Изд-во Московский психолого-социальный институт; Воронеж: Изд-во НПО «Модэк», 2003. 400 с.

Подосинников С.А. Психология конкурентоспособности профессионала. Астрахань: Астраханский ун-т, 2008. С. 127-130.

Психологічні аспекти професійної підготовки конкурентоздатних фахівців: монографія / Дегтярьова Г.С., Козяр М.М., Матійків І.М., Руденко Л.А., Шиделко А.В.; за ред. Руденко Л.А.. Київ, 2012. 170 с.

Савенков А.И. Структура социального интеллекта. Современная зарубежная психология. 2018. Том 7. № 2. С. 7-15.

Церковский, А.Л. Современные взгляды на проблему конкурентоспособности. Вестн. ВГМУ. 2016. Т. 15, № 1. – С. 114–127.

Шаповалов В.И. Формирование конкурентоспособной личности в условиях школьного дополнительного образования: Моногр. Под науч. ред. Ю.С. Тюнникова. –Сочи: СГУТиКД, 2008. –190 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-05

Як цитувати

Остафійчук, Р. Ю. (2021). ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ. Вісник Національного університету оборони України, 58(5), 138–145. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-58-5-138-145

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ