СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ФЕНОМЕНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-59-1-121-130Ключові слова:
брехня;, спостереження; , психологія брехні; , спілкування; , дезінформація; , дослідження.Анотація
У статті розглянуто вивченню поняття дезінформації, яке використовується у міжособистісному спілкування для позначення конкретного соціально-психологічного феномену у свою чергу припускає опис його специфіки, визначення місця, яке посідає серед інших соціально-психологічних явищ. Проведені теоретико–методолічного аналізу психологічних досліджень феномену брехні, який показав, що накопичені на сьогоднішній день відомості (у силу їхньої фрагментарності, несистематизоване і недостатньої теоретичної і емпіричної обґрунтованості) не створюють задовільного наукового уявлення про психологічну природу цього феномену. Зокрема, відсутнє загальновизнане концептуальне визначення брехні, науково обґрунтована класифікація її видів і форм, систематизоване опис її функцій.
Ключові слова: брехня; спостереження; психологія брехні; спілкування; дезінформація; дослідження.