ВПЛИВ РЕКЛАМИ ЛІКІВ НА ЕМОЦІЙНИЙ СТАН УКРАЇНЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-5-15Ключові слова:
реклама, емоції, емоційний вплив реклами, реклама лікарських засобів, маніпуляціїАнотація
У статті представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження впливу реклами ліків на емоційний стан українців під час пандемії коронавірусної інфекції COVID-19. Описано правові аспекти, що стосуються реклами взагалі і реклами лікарських засобів зокрема в Україні та світі. Описано компоненти психологічного впливу реклами на особистість, способи маніпулювання у рекламних оголошеннях.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-07
Як цитувати
Березовська, Л., & Гільчер, К. (2021). ВПЛИВ РЕКЛАМИ ЛІКІВ НА ЕМОЦІЙНИЙ СТАН УКРАЇНЦІВ. Вісник Національного університету оборони України, 60(2), 5–15. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-5-15
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ