ВПЛИВ РЕКЛАМИ ЛІКІВ НА ЕМОЦІЙНИЙ СТАН УКРАЇНЦІВ

Автор(и)

  • Л. Березовська Національний університет «Львівська політехніка» https://orcid.org/0000-0002-5972-7883
  • К. Гільчер Національний університет «Львівська політехніка»

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-5-15

Ключові слова:

реклама, емоції, емоційний вплив реклами, реклама лікарських засобів, маніпуляції

Анотація

У статті представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження впливу реклами ліків на емоційний стан українців під час пандемії коронавірусної інфекції COVID-19. Описано правові аспекти, що стосуються реклами взагалі і реклами лікарських засобів зокрема в Україні та світі. Описано компоненти психологічного впливу реклами на особистість, способи маніпулювання у рекламних оголошеннях.

Біографії авторів

Л. Березовська, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат психологічних наук, доцент

К. Гільчер, Національний університет «Львівська політехніка»

студентка спеціальності Психологія

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-07

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ