ОСОБЛИВОСТІ ПІДТРИМКИ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Автор(и)

  • Р. Калениченко Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0001-9222-317X
  • А. Коханець агенство Digital маркетинг, Україна https://orcid.org/0000-0002-7050-5616
  • О. Сковира Інститут морально-психологічного забезпечення Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Україна https://orcid.org/0000-0002-5515-6104

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-41-49

Ключові слова:

ділова репутація, імідж, підтримка ділової репутації, управління репутацією, технології підтримки ділової репутації, Інтернет

Анотація

У статті виокремлено особливості підтримки ділової репутації в мережі Інтернет із загального поняття репутаційного менеджменту. Виділено її значення, особливості та можливості застосування компанією (організацією, установою) для побудови та утримання позитивного іміджу в мережі Інтернет, її зміст та особливості застосування в діяльності фахівців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Р. Калениченко, Київський національний університет будівництва і архітектури

кандидат психологічних наук, доцент

А. Коханець , агенство Digital маркетинг

здобувач

О. Сковира , Інститут морально-психологічного забезпечення Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

викладач кафедри

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-07

Як цитувати

Калениченко, Р., Коханець , А., & Сковира , О. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ПІДТРИМКИ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Вісник Національного університету оборони України, 60(2), 41–49. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-41-49

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ