ОСОБЛИВОСТІ ПІДТРИМКИ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-41-49Ключові слова:
ділова репутація, імідж, підтримка ділової репутації, управління репутацією, технології підтримки ділової репутації, ІнтернетАнотація
У статті виокремлено особливості підтримки ділової репутації в мережі Інтернет із загального поняття репутаційного менеджменту. Виділено її значення, особливості та можливості застосування компанією (організацією, установою) для побудови та утримання позитивного іміджу в мережі Інтернет, її зміст та особливості застосування в діяльності фахівців.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-07
Як цитувати
Калениченко, Р., Коханець , А., & Сковира , О. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ПІДТРИМКИ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Вісник Національного університету оборони України, 60(2), 41–49. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-41-49
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ