ОСОБЛИВОСТІ ПІДТРИМКИ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-60-2-41-49

Ключові слова:

ділова репутація, імідж, підтримка ділової репутації, управління репутацією, технології підтримки ділової репутації, Інтернет

Анотація

У статті виокремлено особливості підтримки ділової репутації в мережі Інтернет із загального поняття репутаційного менеджменту. Виділено її значення, особливості та можливості застосування компанією (організацією, установою) для побудови та утримання позитивного іміджу в мережі Інтернет, її зміст та особливості застосування в діяльності фахівців.

Біографії авторів

Р. Калениченко, Київський національний університет будівництва і архітектури

кандидат психологічних наук, доцент

А. Коханець , агенство Digital маркетинг

здобувач

О. Сковира , Інститут морально-психологічного забезпечення Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

викладач кафедри

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-07

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ