ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ҐЕНДЕРНОЇ ДЕПРИВАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-61-3-35-49Ключові слова:
ґендерна соціалізація, ґендерна депривація, ґендерні упередження, ґендерні стереотипи, освітній простір, учасники освітнього процесу, шлюбно-сімейні стосунки, батьківсько-дитячі взаємини.Анотація
У статті представлено теоретичний аналіз проблем становлення особистості в ході ґендерної соціалізації на різних вікових етапах набуття ґендерної ідентичності. Розкрито дефініцію «ґендерна депривація» на прикладі двох агентів ґендерної соціалізації: батьківської сім᾽ї та закладів освіти. Охарактеризовано чинники сімейного та освітнього середовища, що здійснюють депривуючий вплив на учасників ґендерних взаємин у системах «педагог-вихованець», «учитель-учень», «батьки-діти» через дію ґендерних упереджень, ґендерних стереотипів та ґендерних настановлень, наявних у свідомості та відображених у поведінці суб’єктів батьківсько-дитячої та педагогічної взаємодії.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Кізь , О. (2021). ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ҐЕНДЕРНОЇ ДЕПРИВАЦІЇ. Вісник Національного університету оборони України, 61(3), 35–49. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-61-3-35-49
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ