ФЕЙК – ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАРКЕР ТА РЕГУЛЯТОР ПОВЕДІНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-61-3-123-133Ключові слова:
фейк, повідомлення, дія, ефект, соціальні медіа, когнітивні упередження, впливАнотація
Вільний доступ до отримання інформації, інтенсивний і циклічний її обіг призвели до масового поширення фейків, що посилюється широким використанням різноманітних масмедіа й особливо соціальних мереж. Стаття покликана розкрити роль фейкового повідомлення в структурі поведінкової активності особистості військовослужбовця, висвітлити семантичну конструкцію фейку задля привернення до нього уваги людиною, з’ясувати когнітивні упередження, що виступають інструментом переконання у прийнятті хибного рішення. Автором виокремлено умови, що максимізують вплив когнітивних упереджень та спонукають військовослужбовця повірити фейковому повідомленню.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Хміляр, О. (2021). ФЕЙК – ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАРКЕР ТА РЕГУЛЯТОР ПОВЕДІНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ. Вісник Національного університету оборони України, 61(3), 123–133. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-61-3-123-133
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ