ФЕЙК – ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАРКЕР ТА РЕГУЛЯТОР ПОВЕДІНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-61-3-123-133

Ключові слова:

фейк, повідомлення, дія, ефект, соціальні медіа, когнітивні упередження, вплив

Анотація

Вільний доступ до отримання інформації, інтенсивний і циклічний її обіг призвели до масового поширення фейків, що посилюється широким використанням різноманітних масмедіа й особливо соціальних мереж. Стаття покликана розкрити роль фейкового повідомлення в структурі поведінкової активності особистості військовослужбовця, висвітлити семантичну конструкцію фейку задля привернення до нього уваги людиною, з’ясувати когнітивні упередження, що виступають інструментом переконання у прийнятті хибного рішення. Автором виокремлено умови, що максимізують вплив когнітивних упереджень та спонукають військовослужбовця повірити фейковому повідомленню.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Хміляр, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

доктор психологічних наук, професор, начальник кафедри суспільних наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Хміляр, О. (2021). ФЕЙК – ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАРКЕР ТА РЕГУЛЯТОР ПОВЕДІНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ. Вісник Національного університету оборони України, 61(3), 123–133. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-61-3-123-133

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ