ІНКЛЮЗІЯ: ДОСВІД ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-17-24Ключові слова:
інклюзія;, інклюзивна освіта;, інклюзивне навчання;, дитина з особливими освітніми проблемами;, соціалізація.Анотація
Стаття розкриває проблему інклюзії в українському науково-теоретично-практичному просторі. Здійснено теоретичний аналіз-огляд сучасної наукової, літератури, а також дисертаційних досліджень з питань інклюзивної освіти. Представлено розуміння основних дефініцій дослідження. Так, інклюзія (включення) – це процес посилення ступеню участі всіх громадян у соціумі, і насамперед тих, що мають проблеми у фізичному розвитку.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-10-28
Як цитувати
Брецко , І., Ямчук, Т., & Долинай , М. (2021). ІНКЛЮЗІЯ: ДОСВІД ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Вісник Національного університету оборони України, 62(4), 17–24. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-17-24
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ