ІНКЛЮЗІЯ: ДОСВІД ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-17-24

Ключові слова:

інклюзія;, інклюзивна освіта;, інклюзивне навчання;, дитина з особливими освітніми проблемами;, соціалізація.

Анотація

Стаття розкриває проблему інклюзії в українському науково-теоретично-практичному просторі. Здійснено теоретичний аналіз-огляд сучасної наукової, літератури, а також дисертаційних досліджень з питань інклюзивної освіти. Представлено розуміння основних дефініцій дослідження. Так, інклюзія (включення) – це процес посилення ступеню участі всіх громадян у соціумі, і насамперед тих, що мають проблеми у фізичному розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

І. Брецко , Мукачівський державний університет

кандидат психологічних наук, доцент

Т. Ямчук, Мукачівський державний університет

кандидат психологічних наук, доцент

М. Долинай , Мукачівський державний університет

старший викладач

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-28

Як цитувати

Брецко , І., Ямчук, Т., & Долинай , М. (2021). ІНКЛЮЗІЯ: ДОСВІД ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Вісник Національного університету оборони України, 62(4), 17–24. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-62-4-17-24

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ