САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-141-147

Ключові слова:

саморегуляція;, емоційна стійкість;, майбутні педагоги;, професійна освіта;, професійно важлива якість.

Анотація

У статті обґрунтовано роль саморегуляції як чинника формування емоційної стійкості майбутніх педагогів. Зазначається, що важливе значення у реалізації особистісно орієнтованої професійної освіти належить формуванню прийомів саморегуляції, які повинні відповідати їхнім індивідуальним особливостям, сприяючи формуванню у них емоційної стійкості як професійно важливої якості особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

І. Якимчук, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Як цитувати

Якимчук, І. (2021). САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Вісник Національного університету оборони України, 63(5), 141–147. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-141-147

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ