САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-141-147Ключові слова:
саморегуляція;, емоційна стійкість;, майбутні педагоги;, професійна освіта;, професійно важлива якість.Анотація
У статті обґрунтовано роль саморегуляції як чинника формування емоційної стійкості майбутніх педагогів. Зазначається, що важливе значення у реалізації особистісно орієнтованої професійної освіти належить формуванню прийомів саморегуляції, які повинні відповідати їхнім індивідуальним особливостям, сприяючи формуванню у них емоційної стійкості як професійно важливої якості особистості.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-15
Як цитувати
Якимчук, І. (2021). САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Вісник Національного університету оборони України, 63(5), 141–147. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-141-147
Номер
Розділ
ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ