САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-63-5-141-147

Ключові слова:

саморегуляція;, емоційна стійкість;, майбутні педагоги;, професійна освіта;, професійно важлива якість.

Анотація

У статті обґрунтовано роль саморегуляції як чинника формування емоційної стійкості майбутніх педагогів. Зазначається, що важливе значення у реалізації особистісно орієнтованої професійної освіти належить формуванню прийомів саморегуляції, які повинні відповідати їхнім індивідуальним особливостям, сприяючи формуванню у них емоційної стійкості як професійно важливої якості особистості.

Біографія автора

І. Якимчук, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ