ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВІЙСЬКОВОГО ПСИХОЛОГА

Автор(и)

  • Н. Сторожук Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка , Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1500-8374
  • В. Гаврюшенко Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка , Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5119-0890

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-64-6-110-118

Ключові слова:

професійна компетентність;, офіцер-психолог;, технологія;, кейс-метод;, міні-кейс.

Анотація

У статті розкривається потенціал використання кейс-методу при формування професійних компетентностей військового психолога. Наводяться приклади міні-кейсів, які використовуються під час викладання навчальної дисципліни “Індивідуальне консультування військовослужбовців та членів їх сімей” для формування спеціальних та та військово-спеціальних компетентностей щодо здатності майбутніми фахівцями здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) та надавати психологічну допомогу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Н. Сторожук , Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки

В. Гаврюшенко , Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки

Посилання

Григоренко Т. Формування професійних компетентностей у психолога (спеціального, клінічного) у процесі навчання. Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття ступеня вищої освіти доктора філософії за 016 Спеціальна освіта. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2021 рік. 468с.

Мельник Н. Феномен «професійна компетентність» в українській та європейській педагогічній теорії. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. 2017. № 28. С. 54-60.

Плахова О. Метод кейс стаді в умовах діяльнісно-компетентісного підходу до підготовки соціальних працівників. Socioпростір: міждисциплінарний електронний збірник наукових праць з соціології та соціальної роботи. 9 (2020). Харків. 2020 С.61-67.

Положення про систему забезпечення якості освіти та освітнього процесу в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. Затверджено та введено в дію наказом Ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка від 08.07.2019 року № 603-32

Професійний стандарт офіцера тактичного рівня Збройних Сил України з військової психології (ВОС 340002), затверджено та введено в дію наказом начальника Головного управління морально-психологічного забезпечення Збройних Сил України від 19.09.2021.

Стандарт вищої освіти України: другий (магістерський) рівень, галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія». Затверджено та введено в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2019 року № 564.

Сурмін Ю. П. Кейс-метод: становлення та розвиток в Україні. Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. 2015. № 2. С. 19-28.

Хуторской А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования. Народное образование. № 2. 2003. С. 58-64

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-30

Як цитувати

Сторожук , Н., & Гаврюшенко , В. (2022). ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВІЙСЬКОВОГО ПСИХОЛОГА. Вісник Національного університету оборони України, 64(6), 110–118. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-64-6-110-118

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ