КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ДІАГНОСТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ОФІЦЕРІВ ОПЕРАТИВНО-ТАКТИЧНОЇ ЛАНКИ УПРАВЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2021-64-6-164-175Ключові слова:
професійна підготовленість;, професійна компетентність;, критерії;, показник;, рівні;, офіцер ОТЛУ;, розвиненість;, діагностування.Анотація
Стаття присвячена проблемі обґрунтування критеріїв і показників діагностування професійної підготовленості офіцерів оперативно-тактичної ланки управління (далі – ОТЛУ). З’ясовано, що таким інтегрованим предметом їх професійної підготовленості має бути розвиненість їх професійної компетентності.
Обґрунтовано зміст понять «критерій», «показник», «рівні розвиненості», викладено загальні вимоги до критеріїв діагностування професійної підготовленості офіцерів ОТЛУ. Охарактеризовано чотири рівні розвиненості професійної компетентності офіцерів ОТЛУ – низький, задовільний, достатній і високий. Показано, що виокремлені критерії та показники надають можливість якісно з’ясувати розвиненість їх професійної компетентності як менеджерів середньої ланки управління в ЗС України.
Завантаження
Посилання
Бойко, О. В. Формування готовності до управлінської діяльності у майбутніх магістрів військово-соціального управління: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Бойко Олег Володимирович. К. [б. в.], 2005. 476 с.
Гончаренко, С. У. Український педагогічний словник. К. : «Либідь», 1997. 374 с.
Костів, С. Ф., Ягупов, В. В. Діагностування розвиненості психофізичної витривалості офіцерів військового управління на етапі оперативно-тактичної підготовки. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2019. VII (84). Issue: 207. P. 11–17. DOI: https://doi.org/10.31174/SEND-PP2019-207VI84
Кущов, В. Г., Ягупов, В. В. Концептуальні основи розвитку професійної суб’єктності у майбутніх фахівців розвідувальної діяльності в системі післядипломної освіти. Військова освіта : [зб. наук. пр. / голова ред. колегії Ягупов В. В.]. 2008. № 21. С. 3-12.
Мацевко, Т. М. Управлінська компетентність офіцерів військово-соціального управління. Вісник Національного університету оборони України. 2015. Вип. 1(44). С. 148–153.
Олійник, Л. В. Теоретичні та методичні засади навчання військово-спеціальних дисциплін майбутніх магістрів військово-соціального управління : автореф. дис. …д-ра пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (загальновійськові й військово-спеціальні дисципліни) ; 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Олійник Леонід Віталійович ; Нац. акад. Держ. прикорд. служби України ім. Б. Хмельницького. Хмельницький, 2021. 40 с.
Шемчук, В. А. Розвиток управлінського мислення у майбутніх магістрів військового управління в оперативно-тактичній ланці управління: критерії та показники. Нові технології навчання : наук.-метод. зб. 2010. Вип. 66, частина 2. С. 238–250.
Ягупов, В. В. Аксіологічний вимір європейського освітнього простору та методологічні проблеми українських дослідників у педагогіці. Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції : матер. міжнар. наук.-метод. конф. (Суми, 29-30 травня 2020 р.) / ред. колегія : В. М. Завгородня, А. М. Куліш та ін. Суми : Сумський державний університет, 2020. С. 51-53. https://drive.google.com/file/d/1ri7rvY_i7d-gk9xPHYi5BWZlqrq-IdmX/view Дата звернення: Квітень 21, 2021.
Ягупов, В. В. Методологічні основи компетентнісного підходу до професійної підготовки офіцерів запасу. Проблеми освіти. 2019. №91. С. 239-245.
Ягупов, В. В. Фурс, О. Й. Особливості діагностування психічної саморегуляції у майбутніх фахівців екстремальних видів діяльності. Організаційна психологія. Економічна психологія. 2018. № 1(12). С. 116-123. [Електронний ресурс]. Доступно: http://orgpsyjournal.in.ua/userfiles/issues/i12/n12/14.pdf Дата звернення: Квітень 21, 2021.