ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ ТА ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • М. Мищишин Національний університет «Львівська політехніка», Ukraine http://orcid.org/0000-0003-4836-8085
  • Д. Чемеринська Національний університет «Львівська політехніка», Ukraine http://orcid.org/0000-0002-1300-1665
  • Я. Синичич Національний університет «Львівська політехніка», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-65-1-72-78

Ключові слова:

прокрастинація;, перфекціонізм;, самооцінка;, рівень домагань;, студентська молодь.

Анотація

У статті представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних феноменів перфекціонізму та прокрастинації у студентської молоді. Проаналізовано основні підходи до розуміння суті феномену прокрастинації: психодинамічний, поведінковий, когнітивний. Обґрунтовано основні причини перфекціонізму. Встановлено взаємозвязок між рівнем перфекціонізму та рівнем прокрастинації.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

М. Мищишин, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат психологічних наук, доцент

Д. Чемеринська , Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат психологічних наук, старший викладач

Я. Синичич , Національний університет «Львівська політехніка»

студентка

Посилання

Адлер А. Практика и теория индивидуальной психологии / А. Адлер. — М. : «Прогресс», 1997. — 256 с.

Грачева И.И. Адаптация методики «Многомерная шкала перфекционизма» П. Хьюитта и Г.Флетта / И.И. Грачева // Психологический журнал. – 2006. – Т.26. – № 6. – С.73-89.

Грубі Т.В. Адаптація психодіагностичної методики «Велика тривимірна шкала перфекціонізму» / Т.В. Грубі // Організаційна психологія. Економічна психологія. – Науковий журнал [за наук.ред. С.Д.Максименка та Л.М.Карамушки]. – К. : Логос, 2018. – № 2 (13). – С. 24-34

Грубі Т.В. Основні методики діагностики перфекціонізму / Т.В. Грубі // Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: «Роль і місце психології та педагогіки у формуванні сучасної особистості» (м. Харків, Україна, 15–16 січня 2016 року). – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. – С. 59–63.

Киселева М.А. Теоретическое обоснование опросника «Степень выраженности прокрастинации» / М.А.Киселева. Режим доступа: https://elibrary.ru/item.asp?id=23301345.

Юдеева Т.Ю. Апробация опросника студенческой прокрастинации С. Lay / Т.Ю. Юдеева, Н.Г. Гаранян, Д.Н. Жукова // Психологическая диагностика. – 2011. – № 2. – С. 84-94.

Kachgal M.M. Academic procrastination prevention/intervention: Strategies and recommendations / M.M. Kachgal, L.S. Hansen, K.J. Nutter // Journal of Developmental Education. – 2001. – № 25, P. 14–20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-14

Як цитувати

Мищишин, М., Чемеринська , Д., & Синичич , Я. (2022). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ ТА ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Вісник Національного університету оборони України, 65(1), 72–78. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-65-1-72-78

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ