PERSONALITY MOTIVATION AS A COMPONENT OF CREATIVE ABILITIES OF HIGHER EDUCATION STUDENTS

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-67-3-107-111

Ключові слова:

мотив;, творчі здібності;, творчий розвиток;, здобувачі вищої освіти;, професійна підготовка.

Анотація

Створення умов для формування творчої особистості здобувача вищої освіти, так і викладача, реалізації та самореалізації власних можливостей в освітньому процесі є стратегічним завданням Дане завдання покликане сприяти динаміці сучасного суспільно-політичного життя та професійного становлення здобувача вищої освіти, зокрема майбутнього психолога, формуванню його мотиваційної сфери для подальшого розвитку творчих здібностей. У ході професійної підготовки майбутніх психологів, соціальних педагогів, особлива увага приділяється розвитку творчої особистості, зокрема як майбутнього дослідника. Підготовка такого фахівця є важливою складовою вищої освіти, тому що особистість, яка володіє гнучкістю мислення, вирізняється навчальною й професійною мотивацією, креативністю рішення, здатна нестандартно вирішувати задачі та зміни, які постійно відбуваються у соціумі, освітньому середовищі, здатна знаходити адекватні форми організації процесу в якому перебуває, оновлює власні знання, уміння, вдосконалює професійні якості та властивості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Т. Перепелюк , Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, професор, доцент кафедри психології

Н. Гриньова, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

С. Ольховецький , Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

Посилання

Vlasova O. Psychology of social abilities: structure, dynamics, factors of development: monograph. K .: Publishing and Printing Center «Kyiv University», 2005. 308 p.

Vozniuk O. Social creativity: basic approaches to conceptualization and psychological conditions for the development of social creativity.

http://zippo.net.ua/data/files/2018/metod_rob/psihol/veresenj_2018_voznyuk.pdf (access date: 26.01.2022).

Volkonska S. Intra-university management system of formation and development of students' creative potential: dis. of Economics: 05.13.10 / Penza State University of Architecture and Construction. Penza, 2006. 214 p.

Druzhinin V. Psychology of creativity. Psychological Journal. 2005. №5 pp. 101–109.

Smirnov E. Modern leader: strategies of life and activity. M .: Izd-vo MGU, 2002. 208 s.

Perepeliuk Tetiana, Hrynova Nataliia. Examining the pandemic on students. Innovative activities for personal development and promotion of health. Monographic series «European Science». Book 4. Part 10. 2021. 105-113.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-09

Як цитувати

Перепелюк , Т., Гриньова, Н., & Ольховецький , С. (2022). PERSONALITY MOTIVATION AS A COMPONENT OF CREATIVE ABILITIES OF HIGHER EDUCATION STUDENTS. Вісник Національного університету оборони України, 67(3), 107–111. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-67-3-107-111

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ