ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-68-4-154-161Ключові слова:
розвиток;, молодший школяр;, увага;, розумовий розвиток;, мотивація;, креативність.Анотація
У статті проаналізовані основні закономірності психічного розвитку особистості молодшого школяра. Відображено результати емпіричного дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Здійснено діагностику продуктивності і стійкості уваги, розумового розвитку, мотивації до навчання, креативності та рівня тривожності молодших школярів.
Завантаження
Посилання
Адаптація дитини до школи. Київ: Мікрос-СВС, 2003. 111 с.
Волянюк А. С. Мотивацiя як фактор пiдвищення навчальної успiшностi молодших школярiв. Наук. збірн. «Актуальні питання гуманітарних наук». Том 1, № 27, С. 241–245.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Київ: Либідь, 1997. 374 с.
Концепція Нової української школи. URL: https://www.pedrada.com.ua/files/articles/2365/Koncepcija_Nova_ukrainska_shkola_MON_2016_Pedrada.pdf (дата звернення: 27.05.2022).
Максименко С.Д. Генетико-психологічні проблеми становлення особистості. Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі: кол. моногр. Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013. 400 с.
Методика визначення розумового розвитку молодших школярів Е. Ф. Замбацявічене. URL: https://stud.com.ua/82660/psihologiya/metodika_vivchennya_rozumovogo_rozvitku_ditey_zambitsyavichene (дата звернення: 07.11.2021).
Оцінка рівня тривожності (тест шкільної тривожності Філіпса). URL: https://vseosvita.ua/library/ocinka-rivna-trivoznosti-test-skilnoi-trivoznosti-filipsa-219796.html (дата звернення: 10.11.2021).
Підлісна С.В. Використання психологічних вправ на уроках в початковій школі. Психолого-педагогічні засади інноваційних технологій розвитку особистості: метод. посіб. Київ, 2021. 169 с.
Психологічна діагностика інтелекту, мислення, креативності дитини /упоряд.: С. Максименко, Л. Кондратенко, О. Главник. Київ: Мікрос-СВС, 2003. 112 с.
Теслюк В. М. Індивідуальний стиль педагогічного спілкування викладача: теоретико-методичний аспект: моногр. Київ: Ліра-К, 2015. 250 с.
Torrance E. P. The Search for Satori and Creativity. Buffalo N.Y.: Creative Education Foundation, 1979. 253 р.