ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Автор(и)

  • В. Теслюк Національний університет біоресурсів і природокористування України , Україна https://orcid.org/0000-0003-1112-428X
  • О. Берестян Національний університет біоресурсів і природокористування України , Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-68-4-154-161

Ключові слова:

розвиток;, молодший школяр;, увага;, розумовий розвиток;, мотивація;, креативність.

Анотація

У статті проаналізовані основні закономірності психічного розвитку особистості молодшого школяра. Відображено результати емпіричного дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Здійснено діагностику продуктивності і стійкості уваги, розумового розвитку, мотивації до навчання, креативності та рівня тривожності молодших школярів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

В. Теслюк , Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат психологічних наук, доцент

О. Берестян , Національний університет біоресурсів і природокористування України

студентка магістратури

Посилання

Адаптація дитини до школи. Київ: Мікрос-СВС, 2003. 111 с.

Волянюк А. С. Мотивацiя як фактор пiдвищення навчальної успiшностi молодших школярiв. Наук. збірн. «Актуальні питання гуманітарних наук». Том 1, № 27, С. 241–245.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Київ: Либідь, 1997. 374 с.

Концепція Нової української школи. URL: https://www.pedrada.com.ua/files/articles/2365/Koncepcija_Nova_ukrainska_shkola_MON_2016_Pedrada.pdf (дата звернення: 27.05.2022).

Максименко С.Д. Генетико-психологічні проблеми становлення особистості. Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі: кол. моногр. Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013. 400 с.

Методика визначення розумового розвитку молодших школярів Е. Ф. Замбацявічене. URL: https://stud.com.ua/82660/psihologiya/metodika_vivchennya_rozumovogo_rozvitku_ditey_zambitsyavichene (дата звернення: 07.11.2021).

Оцінка рівня тривожності (тест шкільної тривожності Філіпса). URL: https://vseosvita.ua/library/ocinka-rivna-trivoznosti-test-skilnoi-trivoznosti-filipsa-219796.html (дата звернення: 10.11.2021).

Підлісна С.В. Використання психологічних вправ на уроках в початковій школі. Психолого-педагогічні засади інноваційних технологій розвитку особистості: метод. посіб. Київ, 2021. 169 с.

Психологічна діагностика інтелекту, мислення, креативності дитини /упоряд.: С. Максименко, Л. Кондратенко, О. Главник. Київ: Мікрос-СВС, 2003. 112 с.

Теслюк В. М. Індивідуальний стиль педагогічного спілкування викладача: теоретико-методичний аспект: моногр. Київ: Ліра-К, 2015. 250 с.

Torrance E. P. The Search for Satori and Creativity. Buffalo N.Y.: Creative Education Foundation, 1979. 253 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-26

Як цитувати

Теслюк , В., & Берестян , О. (2022). ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Вісник Національного університету оборони України, 68(4), 154–161. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-68-4-154-161

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ