ДОСЛІДЖЕННЯ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-68-4-107-112

Ключові слова:

самооцінка;, самооцінка особистості;, вікові особливості самооцінки;, рівень самооцінки;, підлітки.

Анотація

Мета статті полягає у здійсненні теоретичного аналізу та проведенні емпіричного дослідження щодо проблеми самооцінки підлітків. Для вирішення поставленої мети були використані наступні методи: аналіз наукової психологічної літератури, порівняння, узагальнення, систематизація отриманої інформації та її інтерпретація, спостереження та 3 психодіагностичні методики. Досліджувану вибірку складало 52 учня 5-7 класів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

І. Мостова, Державний торговельно-економічний університет

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

К. Кушніренко , Державний торговельно-економічний університет

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

Посилання

Видолоб Н.О. Проблема самооцінки особистості у контексті гуманістичної психології. «Young Scientist». № 9.1 (36.1). September, 2016. С. 21-26.

Бех І.Д. Виховання особистості: У 2 кн. Кн.1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади: навчально-методичне видання. К.: Либідь, 2003. 280с.

Козерук Ю.В., Євсейчик Я.О. Самооцінка як фактор становлення особистості. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2015. Вип.124. С.163-165.

Козицька І.В., Ковальська О.О. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків. Актуальні проблеми психології. Психологія обдарованості. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. С. 130-137.

Кулаков Р.С. Особливості становлення самооцінки та рівня домагань старшокласників як психологічних детермінант їх професійного самовизначення: автореф.дис. на здобуття наук.ступеня канд. психол. наук: спец.19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія». Київ, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, 2013. 20 с.

Мартинюк, Ю. Особливості впливу рівня самооцінки на обрання жанру живопису. Науковий журнал «Габітус», 15. 2020. С. 168 –173.

Мельничук С. К. Експерементальне дослідження психологічних особливостей впевненості в собі у раньому юнацькому віці. Інститут соціології, психології та управління НПУ імені М. Драгоманова м. Київ. Теоретические и практические научные инновации. Подсекция 4. Организационная психология. 2020. С. 15-22.

Нетребко І.В. Самооцінка як критерій адаптованості студентів молодших курсів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. 2009. Вип. 74, Т. 2. 51– 54с.

Папітченко Л. Теоретичний аналіз проблеми значущості самооцінки в структурі гідності особистості. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки. Випуск 12 (57). 2020.

Онуфрієва, Л. Самооцінка як складова Я-концепції майбутніх фахівців соціономічних професій. Проблеми сучасної психології, 22, 2013. 396–412с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-26

Як цитувати

Мостова, І., & Кушніренко , К. (2022). ДОСЛІДЖЕННЯ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ. Вісник Національного університету оборони України, 68(4), 107–112. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-68-4-107-112

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ