ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАПАМЯТОВУВАННЯ ЛЮДИНОЮ РЕКЛАМИ PRODUCT PLACEMENT

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-68-4-146-153

Ключові слова:

рекламне повідомлення;, пряма реклама;, прихована реклама;, реклама Product placement;, запам’ятовування реклами;, сприймання реклами.

Анотація

У статті розкрито психологічні характеристики прихованої реклами та особливості її сприймання споживачем. Проаналізовано фактори впливу Product placement на свідомість споживачів. Встановлено, що Product placement можна вважати ефективною рекламною технологією та засобом впливу на споживча, що активізує запам’ятовування та впізнавання товару. Виявлено особливості ставлення споживачів до рекламних технологій. Визначено психологічні чинники ефективності реклами Product placement у порівнянні з іншими її видами, виявлено індивідуальні особливості запам’ятовування реклами людиною.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Сердюк , Університет «Україна»

викладач кафедри психології

Посилання

Балабанова, Л., Юзик, Л. Рекламний менеджмент. Київ: Центр навчальної літератури, 2017. 392 с.

Головчук Ю.О., Чорноконь С.М. Психологічні аспекти впливу product placement на споживачів. Економіка та суспільство. 2018. №19. С. 342–346. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2018-19-52

Кульчицька А.В., Мисковець О.В. Психологo-економічні особливості використання product placement у засобах масової комунікації. Психологічні перспективи. 2013. Вип. 22. С. 87–93.

Рябчик А. В. Методи психологічного впливу в рекламі. Ефективна економіка. 2018. № 11. DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.92

Cowley, E., Barron, C. When Product Placement Goes Wrong: The Effects of Program Liking and Placement Prominence. Journal of Advertising. 2008. Vol. 37, No. 1. pp. 89–98.

Dean, D. H. and Biswas, A. ‘Third-party organization endorsement of products: An advertising cue affecting consumer prepurchase evaluation of goods and services’. Journal of Advertising. 2001. Vol. 30. No. 4., pp. 41–57.

Ferraro, R., Bettman, J. R., & Chartrand, T. L. The power of strangers: The effect of ncidental consumer brand encounters on brand choice. Journal of Consumer Research. 2009. No. 35. рр. 729–741. doi:10.1086/592944

Gibson, B., Redker, C. Conscious and nonconscious effects of product placement: Brand recall and active persuasion knowledge affect brand attitudes and brand self-identification differently. Psychology of Popular Media Culture. 2014. No. 3. рр..19–37. DOI:10.1037/a0032594

Jin, C., Villegas, J. The effect of the placement of the product in film: Consumers' emotional responses to humorous stimuli and prior brand evaluation. J Target Meas Anal Mark. 2007. No. 15. рр.. 244–255. https://doi.org/10.1057/palgrave.jt.5750049

Ruggieri, S., Boca, S. At the Roots of Product Placement: The Mere Exposure Effect. Europes Journal of Psychology. 2013. Vol. 9. No. 2. рр.. 246-258 DOI:10.5964/ejop.v9i2.522

Russell, C.А. Investigating the Effectiveness of Product Placements in Television Shows: The Role of Modality and Plot Connection Congruence on Brand Memory and Attitude. Journal of Consumer Research. 2002. Vol. 29, No. 3. pp. 306–318

Вalasubramanian,S. K., Karrh,J. A., & Parwardhan,H. Audience response to product placements: An integrative framework and future research agenda. Journal of Advertising. 2006. No.35. рр. 115–41. doi:10.2753/JOA0091-3367350308

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-26

Як цитувати

Сердюк , О. (2022). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАПАМЯТОВУВАННЯ ЛЮДИНОЮ РЕКЛАМИ PRODUCT PLACEMENT. Вісник Національного університету оборони України, 68(4), 146–153. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-68-4-146-153

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ