ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-69-5-75-83

Ключові слова:

ґендер;, ґендерна ідентифікація;, ґендерна поведінка;, студенти;, міжособистісна взаємодія;, професійна діяльність.

Анотація

Формування готовності до професійної діяльності психолога розглядається у взаємозв’язку із гендерною самоідентифікацією, що здійснюється в умовах міжособистісної взаємодії студентства, яка спрямована на становлення певного типу поведінки в різноманітних ситуаціях спілкування, на безконфліктну взаємодію, а саме на шляхи поведінки у ній задля досягнення конструктивного результату у соціальній та професійній діяльності відповідно до схильностей особистості, вимог до сучасного професіонала.

Біографія автора

Т. Комар, Хмельницький національний університет

доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології та педагогіки

Посилання

Акімова Л.Н. Гендерні стереотипи і гендерна ідентичність особистості /Л. Н. Акімова // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. – 2010. – С. 82-93.

Біблер С. Гендерна рівність і органи адміністрування виборів: Посібник кращих практик / С. Біблер, В. Мохан, К. Райан. – Київ: АК-ГРУП, 2014. – 82 с.

Дидин І. Гендерні аспекти спілкування / Дидин І.І. // Гуманітарний дискурс суспільних проблем: минуле, сучасне, сьогодення : матеріали Всеукр. наук. конф. з міжнар. участю, м. Черкаси, 22 квіт. 2021 р. – Черкаси, 2021. – С. 332–333.

Ложкін Г. В., Пов’якель Н. І. Психологія конфлікту : теорія та сучасна практика : навчальний посібник. – Київ, 2006. – 416 с.

Калініченко Т. М. Аналіз деяких відмінностей, характеристик для невербальних засобів комунікації жінок і чоловіків / Калініченко Т. М. // Сучасні наукові дослідження представників філологічних наук ті їхній вплив на розвиток мови та літератури: матеріали Міжнар. науково-практ. конф., м. Львів, 12–13 квіт. 2019 р. – Львів, 2019. –С. 51–54.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-04

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ