ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-69-5-75-83Ключові слова:
ґендер;, ґендерна ідентифікація;, ґендерна поведінка;, студенти;, міжособистісна взаємодія;, професійна діяльність.Анотація
Формування готовності до професійної діяльності психолога розглядається у взаємозв’язку із гендерною самоідентифікацією, що здійснюється в умовах міжособистісної взаємодії студентства, яка спрямована на становлення певного типу поведінки в різноманітних ситуаціях спілкування, на безконфліктну взаємодію, а саме на шляхи поведінки у ній задля досягнення конструктивного результату у соціальній та професійній діяльності відповідно до схильностей особистості, вимог до сучасного професіонала.
Завантаження
Посилання
Акімова Л.Н. Гендерні стереотипи і гендерна ідентичність особистості /Л. Н. Акімова // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. – 2010. – С. 82-93.
Біблер С. Гендерна рівність і органи адміністрування виборів: Посібник кращих практик / С. Біблер, В. Мохан, К. Райан. – Київ: АК-ГРУП, 2014. – 82 с.
Дидин І. Гендерні аспекти спілкування / Дидин І.І. // Гуманітарний дискурс суспільних проблем: минуле, сучасне, сьогодення : матеріали Всеукр. наук. конф. з міжнар. участю, м. Черкаси, 22 квіт. 2021 р. – Черкаси, 2021. – С. 332–333.
Ложкін Г. В., Пов’якель Н. І. Психологія конфлікту : теорія та сучасна практика : навчальний посібник. – Київ, 2006. – 416 с.
Калініченко Т. М. Аналіз деяких відмінностей, характеристик для невербальних засобів комунікації жінок і чоловіків / Калініченко Т. М. // Сучасні наукові дослідження представників філологічних наук ті їхній вплив на розвиток мови та літератури: матеріали Міжнар. науково-практ. конф., м. Львів, 12–13 квіт. 2019 р. – Львів, 2019. –С. 51–54.