МОТИВАЦІЯ ТА ЗДІБНОСТІ СУБ`ЄКТА НАВЧАННЯ ЯК КОМПОНЕНТИ МЕХАНІЗМІВ ФОРМУВАННЯ ЙОГО ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-70-6-78-86

Ключові слова:

мотивація;, здібності;, суб`єкт навчання;, професійні плани;, особистість.

Анотація

У статті здійснено спробу обґрунтування мотивації і здібностей суб`єкта навчання як складових механізмів формування його професійних планів. Зокрема, зазначається, що успішність формування професійних планів та навчальної діяльності студента з урахуванням загальної моделі особистості характеризують дані, одержувані в оцінці механізмів психічної регуляції у взаємозв'язку інтелектуальних і мотиваційних корелят його особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Кобець, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології

Посилання

Гріньова О.М. Психологія проектування життєвого шляху особистістю юнацького віку: дис. д-ра психол. наук 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. К., 2018. 405 с.

Занюк С.С. Психологія мотивації: навч. посібник. К.: Либідь, 2002. 304 с.

Засекіна Л.В. Структурно-функціональна організація інтелекту особистості: дис... д-ра психол. наук: 19.00.01 – загальна психологія, історія психології / Національний ун-т «Острозька академія». Острог, 2006. 365 c.

Костюк Г.С. Здібності та їх розвиток у дітей. К.: Знання, 1963. 80 с.

Мамічева О.В. Психологічні основи розвитку предметно-педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного профілю: дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 – загальна психологія, історія психології. О., 2010. 435 c.

Климчук В.О. Мотиваційний дискурс особистості в інтеракційному просторі: дис. д-ра психол. наук. К.: НАПН України. 2015. 362 с.

Попова І.М. Мотивація, діяльність, стимулювання праці [Рецензія на Москвичев С.Г. Мотивация, деятельность и управление. Філософська думка. 2004. №2. С. 155-160.

Сердюк Л.З. Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців: системно-синергетичний підхід. К.: Університет «Україна», 2012. 323 с.

Смульсон М.Л. Психологія розвитку інтелекту в ранній юності: дис. д-ра психол. наук. 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України, К., 2002. 461 с.

Atkinson J.M. An introduction to motivation. N.Y.: van Nostrand, 1964. 344 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-23

Як цитувати

Кобець, О. (2022). МОТИВАЦІЯ ТА ЗДІБНОСТІ СУБ`ЄКТА НАВЧАННЯ ЯК КОМПОНЕНТИ МЕХАНІЗМІВ ФОРМУВАННЯ ЙОГО ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ. Вісник Національного університету оборони України, 70(6), 78–86. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-70-6-78-86

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ