ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ ТА ПСИХІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СУБ`ЄКТА НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2022-70-6-125-133Ключові слова:
механізм;, формування;, професійні плани;, психічне регулювання;, навчальна діяльність;, суб`єкт навчання.Анотація
У статті подано результати емпіричного дослідження механізмів формування професійних планів та психічного регулювання навчальної діяльності суб`єкта навчання. Викладено питання методичної та процедурно-технічної організації дослідження: введено понятійний апарат та дано його операційні характеристики, виокремлено контингент та визначено обсяг вибірок обстежуваних, здійснено вибір методів та методик дослідження, наведено їхній опис та обґрунтування для вирішення поставлених завдань, дано коротку інтерпретацію значень отриманих параметрів. До числа перемінних, що варіюються і впливають на досліджувані чинники формування професійних планів і психічного регулювання навчальної діяльності підлітка включено також стать і вік обстежуваних.
Завантаження
Посилання
Вітковська О.І. Професійне самовизначення особистості і практичні аспекти професійної консультації. К.: Науковий світ, 2001. 92 с.
Професійне становлення та самовизначення особистості: [уклад. В.Бербец]. Умань: ПП Жовтий О.О., 2012. 132 с.
Професійне самовизначення старшокласників: метод. посіб. / за ред. Д.О. Закатнова. К.: Шкільний світ, 2006. 128 с.