СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ МЕХАНІЗМІВ ПСИХІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СУБ`ЄКТА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-71-1-94-98Ключові слова:
механізми психічного регулювання, суб`єкт навчальної діяльності, сфера здібностей, успішність, мотиваційна сфера, психічне регулювання.Анотація
У статті авторами презентовано результати емпіричного дослідження структурних елементів механізмів психічного регулювання суб`єкта навчальної діяльності. Дані кореляційного аналізу переконливо демонструють вплив мотиваційних компонентів на успішність, вплив компонентів сфери здібностей на успішність як незалежно один від одного, так і у взаємозв'язку. Це наочно підтверджує включеність окремих компонентів сфери здібностей та мотиваційної сфери до структури психологічного регулювання навчальної діяльності суб'єкта.
Завантаження
Посилання
Balashov E. M. (2020). Metakognityvnyj monitoryng samoregul'ovanogo navchannja studentiv [Metacognitive monitoring of students' self-regulated learning]: dys. … d-ra psyhol. nauk: 19.00.07. Nacional'nyj universytet «Ostroz'ka akademija». Ostrog. 504 s. (in Ukranian)
Gryn'ova M. V., & Kononova M. M. (2021). Samoreguljacija navchal'noi' dijal'nosti ta profesijnyj rozvytok students'koi' molodi [Self-regulation of educational activities and professional development of student youth]: monografija. Poltava : Astraja. 384 s. (in Ukranian)
Stryzhak Ju. O. (2021). Samoreguljacija jak osnova uspishnogo profesijnogo stanovlennja studentiv zakladu vyshhoi' osvity [Self-regulation as a basis for the successful professional development of students of a higher education institution]. Imidzh suchasnogo pedagoga. № 3 (198). S. 68–71. (in Ukranian)