СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ МЕХАНІЗМІВ ПСИХІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СУБ`ЄКТА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-71-1-94-98

Ключові слова:

механізми психічного регулювання, суб`єкт навчальної діяльності, сфера здібностей, успішність, мотиваційна сфера, психічне регулювання.

Анотація

У статті авторами презентовано результати емпіричного дослідження структурних елементів механізмів психічного регулювання суб`єкта навчальної діяльності. Дані кореляційного аналізу переконливо демонструють вплив мотиваційних компонентів на успішність, вплив компонентів сфери здібностей на успішність як незалежно один від одного, так і у взаємозв'язку. Це наочно підтверджує включеність окремих компонентів сфери здібностей та мотиваційної сфери до структури психологічного регулювання навчальної діяльності суб'єкта.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

О. Кобець, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

доктор психологічних наук, професор

О. Хуртенко, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

кандидат психологічних наукдоцент

Посилання

Balashov E. M. (2020). Metakognityvnyj monitoryng samoregul'ovanogo navchannja studentiv [Metacognitive monitoring of students' self-regulated learning]: dys. … d-ra psyhol. nauk: 19.00.07. Nacional'nyj universytet «Ostroz'ka akademija». Ostrog. 504 s. (in Ukranian)

Gryn'ova M. V., & Kononova M. M. (2021). Samoreguljacija navchal'noi' dijal'nosti ta profesijnyj rozvytok students'koi' molodi [Self-regulation of educational activities and professional development of student youth]: monografija. Poltava : Astraja. 384 s. (in Ukranian)

Stryzhak Ju. O. (2021). Samoreguljacija jak osnova uspishnogo profesijnogo stanovlennja studentiv zakladu vyshhoi' osvity [Self-regulation as a basis for the successful professional development of students of a higher education institution]. Imidzh suchasnogo pedagoga. № 3 (198). S. 68–71. (in Ukranian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-09

Як цитувати

Кобець, О., & Хуртенко, О. (2023). СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ МЕХАНІЗМІВ ПСИХІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СУБ`ЄКТА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Національного університету оборони України, 71(1), 94–98. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-71-1-94-98

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ