ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ З РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (ГОВОРІННЯ) В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-72-2-78-83Ключові слова:
дистанційне навчання, навчання говоріння, організація процесу навчання, комунікативний підхід, комунікативна компетенція.Анотація
Стаття присвячена проблемам організації занять з розвитку говоріння в умовах дистанційного навчання іноземної мови. Розроблено алгоритм організації розвитку усної комунікативної компетенції у слухачів. Проведено аналіз кожного етапу навчання говоріння з позиції поступового оволодіння навичками і формування умінь. Вказано на суттєві особливості навчання говоріння в умовах дистанційного навчання, зокрема на важливість вибору навчальної платформи, яка дозволить зберегти атмосферу міжособистісного контакту, інтенсифікувати процес усного спілкування та максимізувати час говоріння кожного окремого слухача.
Завантаження
Посилання
Siemens, G. (2004). Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age
Escobar, P. S., & Morrison, A. (2020). Online teaching placement during the COVID-19 pandemic in Chile: challenges and opportunities. European Journal of Teacher Education, 43(4), 587–607. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02619768.2020.1820981
Dunina І. М. (2004). Platformy dystantsiinoho navchannia v universytetakh Frantsii [The Platforms of Distance Learning in the Universities of France]. Naukovyi visnyk Donbasu. № 4, 1-8. https://onlineradiobox.com/at/?lang=ru (in Ukrainian)
Kontseptsiia rozvutku dystantsiinoii osvitu v Uktaiini [The Concept of Development of Distance Education in Ukraine]. https://bzl.cprpp.org.ua/koncepciya-rozvitku-distancijnoi-osviti-v-ukraini-10-38-36-24-01-2022/ (in Ukrainian)
Zhang (2018). Development and implementation of interactive teaching video system. Television Technology. Vol. 42, № 12, 100–105.
Forostiuk I. V. (2017). Vykorystannia platform moodle v protsesi vykladannia inozemnykh mov u nelinhvistychnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh [The Use of LMS Moodle in the Process of Foreign Language Teaching in Non-linguistic Higher Educational Establishments]. Naukovyi visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu, №31, 191 – 193. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Nvmgu_filol_2017_31%283%29__51 (in Ukrainian)
Coniam, D. (2014). English Language Education and Assessment. Singapore: Springer Science and Bussiness Media.
Angelianawati, L. (2018). Being An Englishteacher In Industrial Revolution 4 . 0 : An Overview About Roles, Challenges, and Implications. 11(3), 307–316. http://ejournal.uki.ac.id/index.php/jdp/article/view/896/732