СПЕЦИФІКА УЯВЛЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРО УСПІШНІСТЬ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-72-2-161-166Ключові слова:
здобувач вищої освіти, успішність навчання, рефлексивний тематичний аналіз, глибинне інтерв’ю.Анотація
У статті описано особливості уявлень здобувачів вищої освіти про успішність навчання,, отримані завдяки застосуванню техніки рефлексивного тематичного аналізу глибинних інтерв’ю. Здійснено якісний аналіз оцінювання досліджуваними успішності навчання відповідно до внутрішніх та зовнішніх критеріїв.
Завантаження
Посилання
Dubina, S. O., Hapchenkova, D. S., Bondarenko, S. V, Fedorova, І. O. (2022) Metodika ocіnjuvannja uspіshnostі studentіv pіd chas distancіjnogo navchannja [Methodology for evaluating students' success during distance learning] Medichna osvіta, 2022, Vip. №2. DOI 10.11603/m.2414-5998.2022.2.13103. (in Ukrainian)
Zhukovs'ka, A. L. (2005) Problema ocіnjuvannja uspіshnostі studentіv [The problem of evaluating students' success] Naukovij poshuk molodih doslіdnikіv: zb. nauk. prac' / za red. V. M. Єremeєva. Zhitomir: Vid-vo ZhDU іm. І. Franka, 2005. Vip. № 2.
York, T. T., Gibson, C., Rankin, S. (2015) Defining and Measuring Academic Success. Practical Assessment, Research, and Evaluation. 2015. Vol. 20(5). DOI:10.7275/hz5x-tx03.
Cachia, M., Lynam, S., Stock, R. (2018) Academic success: Is it just about the grades? Higher Education Pedagogies. Vol. 3(1). DOI:10.1080 /23752696.2018.1462096.
Hannon, O., Smith, L., Lã, G. (2017) Success at University: The Student Perspective. Success in Higher Education: Transitions to, within and from University / Wood L. N., Breyer Y. A. (eds.). Singapore: Springer.
Picton, C., Kahu, E. R., Nelson, K. (2018) «Hardworking, determined and happy»: first-year students’ understanding and experience of success. Higher Education Research & Development. 2018. Vol. 37 (1). DOI:10.1080/07294360.2018.1478803
Sá, M. J. (2020) «The secret to success». Becoming a successful student in a fast-changing higher education environment. European Journal of Higher Education. DOI:10.1080/21568235.2 020.1777445.
Nyström, A. S., Jackson, C., Salminen Karlsson, M. (2019) What counts as success? Constructions of achievement in prestigious higher education programmes. Research Papers in Education. 2019. Vol. 34 (4). DOI:10.1080/02671522.2018.1452964.
Braun, V., Clarke, V. (2006) Using thematic analysis in psychology. Qualitative Research in Psychology. 2006. Vol. 3(2). DOI:10.1191/1478088706qp063oa.