ДИФЕРЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ РІЗНИХ РІВНІВ ОСВІТИ У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-73-3-185-195Ключові слова:
освітні результати, студенти, перша вища освіта, друга вища освіта, електронні курси.Анотація
Представлено результати дослідження, предметом якого були безпосередні та віддалені освітні результати навчання студентів магістратури та програм другої вищої освіти, з одного боку, та студентів бакалаврату та спеціалістів програм першої вищої освіти – з іншого, які завершили електронні курси.
Завантаження
Посилання
Areshonkov, V. Ju. (2020) Cyfrovizacija vyshhoi' osvity: vyklyky ta vidpovidi [Digitization of higher education: challenges and answers]. Visnyk NAPN Ukrai'ny. №2(2), 1-6.
Bykov, V., Spirin, O., Pinchuk, O. (2020) Suchasni zavdannja cyfrovoi' transformacii' osvity [Modern tasks of digital transformation of education]. Visnyk kafedry JuNESKO «Neperervna profesijna osvita HHI stolittja». №1, 27–36. DOI: https://doi.org/10.35387/ucj.1(1).2020.27-36
Gurevych, R. S., Kademija, M. Ju., Opushko, N. R, Il'nic'ka, T. S., Plahotnjuk, G. M. (2021) Rol' cyfrovyh tehnologij navchannja v epohu cyvilizacijnyh [The role of digital learning technologies in the era of civilizational changes]. Suchasni informacijni tehnologii' ta innovacijni metodyky navchannja v pidgotovci fahivciv: metodologija, teorija, dosvid, problemy. Vypusk 62, 28-38.
Ivanjuk, I. V. (2021) Vyklyky dystancijnogo navchannja v Ukrai'ni v umovah karantynu Covid-19 [Challenges of distance learning in Ukraine under the conditions of the Covid-19 quarantine]. Visnyk Nacional'noi' akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny. №3(2), 1–4. DOI: https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-2-10-1 7.
Kademija, M. Ju. (2020) Vid cyfrovizacii' ekonomiky do dygitalizacii' navchannja [From the digitalization of the economy to the digitalization of education] /R. S. Gurevych, M. Ju. Kademija, N. R. Opushko// Pedagogichna presa // Trudova pidgotovka v suchasnij shkoli, 8–12.
Kartashova, L., Plish, I. (2020) Cyfrovyj porjadok dennyj rozvytku osvity: sprjamovanist' na formuvannja cyfrovyh kompetentnostej [The digital agenda of education development: focus on the formation of digital competences]. Naukovyj visnyk Mukachivs'kogo derzhavnogo universytetu. Serija «Pedagogika ta psyhologija». №1(11), 135–139.
Kramarenko, I. S., Fonarjuk, O. V., Zacerkivna, M. O. (2022) Cyfrovizacija osvity – novi vyklyky ta perspektyvy rozvytku [Digitization of education - new challenges and prospects for development]. Zhurnal «Perspektyvy ta innovacii' nauky» (Serija «Pedagogika», Serija «Psyhologija», Serija «Medycyna». №2(7), 392-404.
Krupnyk, I. R., Babatina, S. I., Krupnyk, G. A. (2022) Osoblyvosti stavlennja zdobuvachiv vyshhoi' osvity do dystancijnogo navchannja [Peculiarities of the attitude of higher education applicants to distance learning]. Informacijni tehnologii' i zasoby navchannja. Tom 91, №5, 98-112.
Perekrest, M. I. (2021) Cyfrovizacija ukrai'ns'koi' osvity [Digitization of Ukrainian education]. URL: http://elib.umsa. edu.ua/bitstream/umsa/14097/1/Perekrest_Tsyfrovizatsiia.pdf (data zvernennja: 5.04.2021).
Akcayır, G., Akcayır, M. (2018) The flipped classroom: A review of its advantages and challenges. Computers & Education. Vol. 126, 334-345. DOI:10.1016/j.compedu.2018.07.021
Bouwmeestera, R. A. M., de Kleijnb, R. A. M., van den Bergc, I. E. T., ten Cated, O. Th. J., van Rijena, H. V. M., Westervelde, H. E. (2019) Flipping the medical classroom: Effect on workload, interactivity, motivation and retention of knowledge. Computers & Education. Vol. 139, 118-128. DOI:10.1016/j.compedu.2019.05.002
Chen, K. S., Monrouxe, L., Lu, Y. H., Jenq, C. C., Chang, Y. J., Chang, Y. C. et al. (2018) Academic outcomes of flipped classroom learning: A meta-analysis. Medical Education. Vol. 52. № 9, 910-924. DOI:10.1111/medu.13616
IES What Works Clearinghouse. Handbooks and other resources. Available at: https://ies.ed.gov/ncee/ wwc/Handbooks (Accessed 05.06.2020).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Вісник Національного університету оборони України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.