ВПРОВАДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ У УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-75-5-62-66

Ключові слова:

індивідуальний підхід, диференційований підхід, формування, професійні плани, старшокласники.

Анотація

У статті презентовано результати впровадження індивідуального та диференційованого підходів до формування професійних планів старшокласників. Наведено особливості психолого-педагогічного супроводу зі школярами різних рівнів сформованості професійних планів. Запропоновано способи підвищення ефективності профорієнтаційної роботи з метою формування професійних планів школярів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Н. Мась, Військовий інститут КНУ ім. Тараса Шевченка

кандидат психологічних наук, доцент

Посилання

Skorych, L. (2019). Psyhologichnyj zmist indyvidual'nogo pidhodu u navchanni [The psychological content of the individual approach to education]. Zbirnyk naukovyh prac' «Problemy suchasnoi' psyhologii'», (14). (in Ukrainian).

Sergejejev, S. M., Roshhupkin, A. O. (2015) Urahuvannja indyvidual'nyh osoblyvostej studentiv u navchanni ta vyhovanni [Taking into account the individual characteristics of students in education and training]. Zbirnyk naukovyh prac' «Aktual'ni problemy navchannja ta vyhovannja ljudej z osoblyvymy potrebamy», 12 (14). (in Ukrainian).

Shevchuk, L. (2020). Sutnist' ta specyfika ponjattja «dyferenciacija navchannja»: informacija dlja oznajomlennja pedagogiv [The essence and specificity of the concept of "differentiation of learning": information for teachers]. Problemy suchasnogo pidruchnyka, (25), 219–227. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-219-227 (in Ukrainian).

Pidlypnjak, I. Ju. (2017). Indyvidual'no-dyferencijovanyj pidhid jak zasib pidvyshhennja jakosti navchal'no-vyhovnogo procesu doshkil'nogo navchal'nogo zakladu [Individualized and Differentiated Approach as a Means of Improving the Quality of the Educational Process of Preschool Educational Institution]. Visnyk Cherkas'kogo nacional'nogo universytetu imeni Bogdana Hmel'nyc'kogo. Serija: "Pedagogichni nauky", (16). vylucheno iz https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1580 (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-26

Як цитувати

Мась, Н. (2023). ВПРОВАДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ У УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ . Вісник Національного університету оборони України, 75(5), 62–66. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-75-5-62-66

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ