ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-76-6-11-18Ключові слова:
конфліктостійкість, соціальне самовизначення, студенти, стрес, агресія, емпатія, асертивність.Анотація
На тлі наслідків самоізоляції та обмежень реального спілкування актуальним є дослідження стійкості до конфліктів як характеристики соціального самовизначення. Вивчення психологічних чинників конфліктостійкості надає можливість створити науково обґрунтовані програми з її формування у студентів. У статті презентовано результати впливу вираженості стресу, агресії, емпатії, асертивності на конфліктостійкість студентів.
Завантаження
Посилання
Aall, P., Crocker, C. A. (2019) Building Resilience and Social Cohesion in Conflict. Global Policy. Vol. 10(S2). P. 68—75.
Afolabi, O. A. (2017) Indigenous emotional intelligence scale: Development and validation. Psychological Thought. Vol. 10. № 1. P. 138—154.
Chew, Q. H., Wei, K. C., Vasoo, S., Chua, H. C., Sim, K. (2020) Narrative synthesis of psychological and coping responses towards emerging infectious disease outbreaks in the general population: practical considerations for the COVID-19 pandemic. Singapore Medical Journal. Vol. 61. № 7. P. 350—356.
Courtain, A., Glowacz, F. (2019) Youth’s Conflict Resolution Strategies in their Dating Relationships. Journal of Youth and Adolescence. Vol. 48. № 2. P. 256—268.
Duvenage, M., Correia, H., Uink, B., Barber, B. L., Donovan, C. L., Modecki, K. L. (2020) Technology can sting when reality bites: Adolescents’ frequent online coping is ineffective with momentary stress. Computers in Human Behavior. Vol. 102. P. 248—259.
Eisenberg, D. (2020) Think of Resilience as a Verb, Not a Noun [Электронный ресурс]. Resilience Engineering Association. URL: https://www.resilience-engineering-association.org/ blog/2020/04/06/think-of-resilience-as-a-verb-not-a-noun/ (дата обращения: 19.04.2020).
Glasl, F. (2015) Selbsthilfe in Konflikten: Konzepte — Übungen — praktische Methoden. Stuttgart: Verlag Freies Geistesleben — Bern: Haupt Verlag. 214 p.
Hamilton, D. (2018) Examining perception of emotional intelligence in online professors. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia. Vol. 27. №1. P. 63—81.
Hartmann, S. et al. (2020) Resilience in the Workplace: A Multilevel Review and Synthesis. Psychology: An International Review. Vol. 69. №3. P. 913—959.
Heckman, J. J., Corbin C. O. (2016) Capabilities and Skills. Journal of Human Development and Capabilities. Vol. 17. № 3. P. 342—359.
Konrad, T., Wiek, A., Barth M. (2020) Embracing conflicts for interpersonal competence development in project-based sustainability courses. International Journal of Sustainability in Higher Education. Vol. 21. № 1. P. 76—96.
Motornaya, S. E. (2019) Managing conflict situations for contemporary youth: Discourse and choice of strategy. Espacios. Vol. 40. № 17. P. 894—910.
Notelaers, G., Van der Heijden, B., Guenter, H., Nielsen, M. B., Einarsen, S. V. (2018) Do Interpersonal Conflict, Aggression and Bullying at the Workplace Overlap? A Latent Class Modeling Approach. Frontiers in Psychology. Vol. 9. P. 1743.
Pender, E. R., Elgoibar, P., Munduate, L., Garcia, A. B., Euwema, M. C. (2018) Improving social dialogue: What employers expect from employee representatives. Economic and Labour Relations Review. Vol. 29. №2. P. 169—189.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Вісник Національного університету оборони України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.