МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ У СИТУАЦІЯХ КОГНІТИВНОГО ДИСОНАНСУ ЯК НАСЛІДКУ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ МЕДІАПЕРЦЕПТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-76-6-161-167Ключові слова:
патерни поведінки, когнітивний дисонанс, негативний вплив, медіаперцептивна комунікація, стратегія поведінки.Анотація
У статті представлено результати емпіричного дослідження, що розкривають роль окремих особистісних якостей у виборі певних патернів поведінки у ситуаціях когнітивного дисонансу у результаті негативного впливу медіаперцептивної комунікації. Встановлено, що певне співвідношення таких якостей особистості, як самооцінка, тривожність і локус контролю є основоположними предикторами у виборі конструктивної або деструктивної стратегій поведінки у ситуації когнітивного дисонансу.
Завантаження
Посилання
Aronson, Elliot (1999) Dissonance, hypocrisy, and the self-concept. In Cognitive dissonance: Progress on a pivotal theoryin social psychology. Edited by Eddie Harmon-Jones and Judson Mills, 103–126. Washington, DC: AmericanPsychological Association.
Amirkhan, J. H. (1990) A factor analytically derived measure of coping: The Coping Strategy Indicator. Journal of Personality and Social Psychology. Vol. 59(5). P. 1066–1074. doi:10.1037/0022- 3514.59.5.1066
Brehm, J. W., Cohen, A. R. (1962) Explorations in cognitive dissonance. N.Y.
Festinger, L. (1957). A theory of cognitive dissonance. Stanford: Stanford University Press.
Hovland, C., Janis, I., & Kelley, H. (1953). Communication and persuasion. New Haven, GT: Yale University Press.
Janis, I. L. (1985). Sources of error in strategic decision making. In J. M. Pennings (Ed.). ORGANIZATIONAL STRATEGY AND CHANGE. San Francisco: Jossey-Bass.
Zimbardo, P. G. (1969) The cognitive control of motivation. Glenview. Р. 902–922. doi:10.1111/j.2164-0947.1966.tb02395.x
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Вісник Національного університету оборони України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.