МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ У СИТУАЦІЯХ КОГНІТИВНОГО ДИСОНАНСУ ЯК НАСЛІДКУ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ МЕДІАПЕРЦЕПТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-76-6-161-167

Ключові слова:

патерни поведінки, когнітивний дисонанс, негативний вплив, медіаперцептивна комунікація, стратегія поведінки.

Анотація

У статті представлено результати емпіричного дослідження, що розкривають роль окремих особистісних якостей у виборі певних патернів поведінки у ситуаціях когнітивного дисонансу у результаті негативного впливу медіаперцептивної комунікації. Встановлено, що певне співвідношення таких якостей особистості, як самооцінка, тривожність і локус контролю є основоположними предикторами у виборі конструктивної або деструктивної стратегій поведінки у ситуації когнітивного дисонансу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Сафін, Умaнcький дeржaвний пeдaгoгiчний унiвeрcитeт iм. Пaвлa Тичини

доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психології

Посилання

Aronson, Elliot (1999) Dissonance, hypocrisy, and the self-concept. In Cognitive dissonance: Progress on a pivotal theoryin social psychology. Edited by Eddie Harmon-Jones and Judson Mills, 103–126. Washington, DC: AmericanPsychological Association.

Amirkhan, J. H. (1990) A factor analytically derived measure of coping: The Coping Strategy Indicator. Journal of Personality and Social Psychology. Vol. 59(5). P. 1066–1074. doi:10.1037/0022- 3514.59.5.1066

Brehm, J. W., Cohen, A. R. (1962) Explorations in cognitive dissonance. N.Y.

Festinger, L. (1957). A theory of cognitive dissonance. Stanford: Stanford University Press.

Hovland, C., Janis, I., & Kelley, H. (1953). Communication and persuasion. New Haven, GT: Yale University Press.

Janis, I. L. (1985). Sources of error in strategic decision making. In J. M. Pennings (Ed.). ORGANIZATIONAL STRATEGY AND CHANGE. San Francisco: Jossey-Bass.

Zimbardo, P. G. (1969) The cognitive control of motivation. Glenview. Р. 902–922. doi:10.1111/j.2164-0947.1966.tb02395.x

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-28

Як цитувати

Сафін, О. (2023). МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ У СИТУАЦІЯХ КОГНІТИВНОГО ДИСОНАНСУ ЯК НАСЛІДКУ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ МЕДІАПЕРЦЕПТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Вісник Національного університету оборони України, 76(6), 161–167. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-76-6-161-167

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ